امدادرسانی عوامل امدادی هلال احمر در محورهای کوهستانی سیاهکل به دیلمان

۳,۰۳۰ بازديد

امدادرسانی عوامل امدادی هلال احمر در محورهای کوهستانی سیاهکل به دیلمان https://evarah.ir/2020/12/امدادرسانی-عوامل-امدادی-هلال-احمر-در-م/ ایواره Thu, 24 Dec 2020 22:05:20 0000 استان ها https://evarah.ir/2020/12/امدادرسانی-عوامل-امدادی-هلال-احمر-در-م/

به گزارش خبرگزاری ایواره از گیلان؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن نشان دادن آمادگی کامل جمعیت هلال احمر استان در برابر برف و باران ، گفت: پس از آخرین پیش بینی های سازمان هواشناسی در خصوص برف و باران در برخی مناطق کوهستانی گیلان ، کلیه کارکنان ، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال …

منبع: خبرگذاری ایواره
امدادرسانی عوامل امدادی هلال احمر در محورهای کوهستانی سیاهکل به دیلمان

به گزارش خبرگزاری ایواره از گیلان؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن نشان دادن آمادگی کامل جمعیت هلال احمر استان در برابر برف و باران ، گفت: پس از آخرین پیش بینی های سازمان هواشناسی در خصوص برف و باران در برخی مناطق کوهستانی گیلان ، کلیه کارکنان ، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان گیلان در آماده باش کامل هستند.

غلامی با اشاره به مساعدت های امدادگران هلال احمر در برخی مناطق کوهستانی گیلان اظهار داشت: عصر پنجشنبه پس از برف و طوفان در منطقه کوهستانی محور لاریخانی ، سیاهکل دیلمان ، عوامل امدادی انجمن هلال احمر استان گیلان در مناطق ذکر شده امدادرسانی کرد. آنها اقدامات لازم را انجام دادند.

مدیر کل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به استقرار همزمان نمایندگان مجلس و نمایندگان ستاد در شعب جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: برای ارائه خدمات موثرتر به جمعیت هلال احمر ، تعداد معاونین و نمایندگان کارکنان در شعب انجمن هلال احمر برای بررسی و نظارت بر اساس آمادگی شعب و نجاتگران پایگاه ها ، انبارها و تجهیزات امدادی ، این هماهنگی و نظارت حداقل تا یکشنبه هفته ادامه خواهد داشت دیگر.

سیاوش غلامی با اشاره به پاسخ 24 ساعته به درخواست کمک گفت: تلفن 112 (تماس برای کمک) آماده دریافت گزارش حوادث احتمالی از مردم به صورت 24 ساعته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن تاکید بر توجه بیشتر مردم به اخطار هشدار ، تأکید کرد: هموطنان و مسافران باید به هشدارهای پلیس ، بزرگراه ها و جمعیت هلال احمر برای امنیت بیشتر و جلوگیری از عبور از مناطق کوهستانی. باید ماشین خود را به زنجیر چرخ و سایر ویژگی های ایمنی مجهز کنید.

شایان ذکر است 44 پایگاه و پست امداد و نجات و شعبه هلال احمر در طرح زمستانی گیلان فعال بوده و آماده خدمت رسانی به مردم عزیز استان هستند.

11

56

233

1222

4333

منبع: خبرگذاری ایواره
امدادرسانی عوامل امدادی هلال احمر در محورهای کوهستانی سیاهکل به دیلمان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.