تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان به سختی تیم کراپ قزوین را شکست داد

۲,۶۱۴ بازديد

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان به سختی تیم کراپ قزوین را شکست داد https://evarah.ir/2021/01/تیم-فوتسال-گیتی-پسند-اصفهان-به-سختی-تیم/ ایواره Fri, 01 Jan 2021 22:35:31 0000 استان ها https://evarah.ir/2021/01/تیم-فوتسال-گیتی-پسند-اصفهان-به-سختی-تیم/

به گزارش خبرگزاری ایواره از قزوین؛ پس از مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور و در هفته چهارم ، دو تیم خوب کراپ الوند قزوین و گیتی پسند اصفهان جمعه شب در اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند. شاگردان وحید شمسایی مربی گیتی پسند فقط در آخرین لحظه توانست از حریف قزوینی عبور کند و شاید با …

منبع: خبرگذاری ایواره
تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان به سختی تیم کراپ قزوین را شکست داد

به گزارش خبرگزاری ایواره از قزوین؛ پس از مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور و در هفته چهارم ، دو تیم خوب کراپ الوند قزوین و گیتی پسند اصفهان جمعه شب در اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان وحید شمسایی مربی گیتی پسند فقط در آخرین لحظه توانست از حریف قزوینی عبور کند و شاید با یک اشتباه تیم میهمان توانست زمین را بدست آورد.

در نیمه دوم بازی در حالی که این مسابقه در ابتدا 2-1 به سود گیتی پسند بود و سپس مساوی شد ، با درخشش سپهر محمدی دروازه بان دوم تیم قزوین کراپ ، دو پنالتی گیتی پسند مهار شد و با سه استثنا که اصفهان خوردن این راهی بود که می توانست به تیم قزوین پیروز شود.

در این بازی سپهر محمدی دروازه بان کراپ الوند در کنترل پنالتی ها درخشش خوبی داشت و علاوه بر این بهزاد عظیمی توانست سه گل برای قزوین به ثمر برساند.

فوتسال 123

این بازی که بسیار هیجان انگیز بود و می توان گفت یکی از با کیفیت ترین و زیباترین بازی های لیگ فوتسال تاکنون در این هفته بوده است ، در 90 ثانیه گذشته برای کراپ الوند یک پنالتی گرفت که این یک فرصت است طلایی تا بازی با تساوی 3-3 پیش برود. میزبان را مهدی جاوید هدایت کرد که از روی نقطه پنالتی دوم گلزنی کرد.

در 50 ثانیه آخر بازی ، این بار تیم گیتی پسند بود که توانست از نقطه انتظار استفاده کند و گل چهارم را در دروازه Crop قزوین به ثمر برساند تا سه امتیاز بازی را ثبت کند.

این بازی سرانجام با نتیجه 4 بر 3 به سود تیم گیتی پسند اصفهان به پایان رسید تا به بالای جدول به این تیم اصفهان برسد.

تیم الوند کراپ قزوین هفته آینده در اولین بازی خانگی خود به مصاف بهبهان اهورا می رود.

تیم گیتی پسند سه دقیقه به مدت سه دقیقه به دو بازیکن استراحت داد که تیم کراپ قزوین نتوانستند از این فرصت طلایی برای پیروزی استفاده کنند.

نصیرلو قضاوت این بازی مهیج را داشت اما بدون تماشاگر که در سالن مخابرات اصفهان برگزار شد.

نسخه

رضا لک ، سرمربی تیم کراپ الوند در پایان بازی گفت: “بدون شک این بازی یکی از بهترین بازی های لیگ بود. ما در حال بیرون آمدن بودیم.

وی افزود: البته ما محدودیت های بازیکنان را هم داشتیم و فشار زیادی را متحمل شدیم اما اگر تیمی اشتباه کند باید مجازات شود و باخت بدترین مجازات تیم ما بود.

مهدی جاوید ، مهران علیقدر ، سعید افشاری ، فرید سهیلی پورتیه ، امین نصرالله زاده و بهزاد عطیمی

مهدی جاوید ، مهران علیقدر ، سعید افشاری ، فرید سهیلی دروازه بان ، امین نصرالله زاده و بهزاد عظیمی برای تیم کراپ الوند وارد زمین شدند.

محمدرضا ناظم الشریعه ، مربی تیم ملی فوتسال نیز در سالن مسابقه را از نزدیک تماشا کرد.

منبع: خبرگذاری ایواره
تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان به سختی تیم کراپ قزوین را شکست داد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.