تکریم ارباب رجوع و برقراری امنیت در دانشگاه یک اصل است

۲,۶۱۲ بازديد

تکریم ارباب رجوع و برقراری امنیت در دانشگاه یک اصل است https://evarah.ir/2021/01/تکریم-ارباب-رجوع-و-برقراری-امنیت-در-دان/ ایواره Mon, 11 Jan 2021 22:50:51 0000 استان ها https://evarah.ir/2021/01/تکریم-ارباب-رجوع-و-برقراری-امنیت-در-دان/

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بابل ، سید میرالله حسینی در جمع نیروهای دفاع بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل اظهار داشت: توجه به محیط کار ، حفاظت از دارایی دانشگاه و روابط عمومی بالا از مهمترین ویژگی ها است از نیروی دفاع بدنی. وی تکریم ارباب رجوع و ایجاد امنیت و آرامش برای …

منبع: خبرگذاری ایواره
تکریم ارباب رجوع و برقراری امنیت در دانشگاه یک اصل است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بابل ، سید میرالله حسینی در جمع نیروهای دفاع بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل اظهار داشت: توجه به محیط کار ، حفاظت از دارایی دانشگاه و روابط عمومی بالا از مهمترین ویژگی ها است از نیروی دفاع بدنی.

وی تکریم ارباب رجوع و ایجاد امنیت و آرامش برای دانشگاهیان را یک اصل دانست و تأکید کرد: برای ارتقا نیروهای پدافند فیزیکی با هماهنگی استانداران استان و سازمان تلاش خواهیم کرد حقوق هیچکس ضایع نشود و ارائه خدمات به نیروهای امنیتی یک مزیت است.

یکی از اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران اظهار داشت: امنیت و نیروها محافظان دانشگاه و شناسنامه دانشگاه هستند.

سید میرالله حسینی در گروه نیروهای دفاع بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل

حسینی اظهار داشت: احترام به مشتری در معرفی و شناخت مجموعه نقش اساسی دارد ، از خدمات و تلاش نیروهای پدافند فیزیکی قدردانی و تقدیر می شود و ارزش کار این گروه گمنام بسیار زیاد است.

انتهای پیام / 4103 /

منبع: خبرگذاری ایواره
تکریم ارباب رجوع و برقراری امنیت در دانشگاه یک اصل است

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.