مجتبی جباری: امیدوارم علی کریمی رئیس فدراسیون فوتبال شود

۲,۶۰۵ بازديد

مجتبی جباری: امیدوارم علی کریمی رئیس فدراسیون فوتبال شود https://d77.ir/مجتبی-جباری-امیدوارم-علی-کریمی-رئیس-فد/ دنیای 77 Sun, 17 Jan 2021 13:00:31 0000 ورزش https://d77.ir/مجتبی-جباری-امیدوارم-علی-کریمی-رئیس-فد/ این روزها ، انتخابات فدراسیون سوژه روز فوتبال ایران شده است. اعلام نامزدی علی کریمی بحث های زیادی را در جامعه فوتبال برانگیخته است و جالب اینکه مورد استقبال چندین فرد مستقل از جمله مجتبی جباری قرار گرفته است. شما سخنان جباری را در این باره خوانده اید. * به طور کلی فدراسیون فوتبال موفق …

این روزها ، انتخابات فدراسیون سوژه روز فوتبال ایران شده است. اعلام نامزدی علی کریمی بحث های زیادی را در جامعه فوتبال برانگیخته است و جالب اینکه مورد استقبال چندین فرد مستقل از جمله مجتبی جباری قرار گرفته است. شما سخنان جباری را در این باره خوانده اید.

* به طور کلی فدراسیون فوتبال موفق نبوده و نتوانسته است فضای مناسب و موثری را برای فوتبال برای پیشرفت فوتبال ، پیشرفت تیم های پایه و سازماندهی بهتر مسابقات فراهم کند. متأسفانه در سال های اخیر فوتبال رشد خوبی نداشته و مشکلات عمده ای در مدیریت فوتبال وجود داشته است. مانند داستان معامله ویلتماس که اتفاق ناخوشایندی را برای فوتبال ایران رقم زد.

* مدیران فدراسیون چیزی را به عنوان ارث و رسید دریافت نکردند. آنها گروهی بودند كه از یكدیگر حمایت می كردند و بین این افراد موضع و موضع می گرفتند. متأسفانه برخی از بخشهای فوتبال در این سالها رها شدند. مانند تقسیمات اساسی فوتبال و فوتبال ملی. مدیران قبلی اشتباهات زیادی انجام دادند و از پتانسیل خوبی استفاده نکردند ، اگر فوتبال از این طریق مدیریت شود ، همه می توانند در فدراسیون مدیر شوند.

* در صورت انتخاب مجدد مدیران فعلی ، نباید انتظار تغییر زیاد داشته باشیم. آنها نمی توانند امکانات را شناسایی کرده و از کشورهای موفق در این زمینه الگو بگیرند. وقتی افسران قبلی اشتباه می کردند ، مکان را به گونه ای آماده می کردند که هیچ کس متوجه اشتباهات آنها نمی شد. الان فوتبال مشکلی دارد و نگرش خود را از دست داده است و من فکر می کنم اگر رئیس جمهور قبلی در انتخابات فدراسیون انتخاب شود اوضاع بدتر خواهد شد.

* علی کریمی با دیگران فرق دارد. امیدوارم مورد حمایت قرار بگیرند و بتوانند انتخاب شوند. این تجربه جدیدی برای علی کریمی است و تجربه آسانی نخواهد بود. امیدوارم آنها بتوانند کمبود تجربه خود را در این زمینه با استفاده از توصیه هایی که دریافت می کنند و افراد کنار خود پر کنند. من به شخصه می خواهم در صورت درست بودن تنظیمات انسانی و استفاده از نظرات افراد باتجربه ، هر فوتبالیستی انتخاب شود. امیدوارم علی کریمی رأی بدهد و فرصتی برای ورود به فدراسیون پیدا کند.

256 41

اگر به فوتبال علاقه دارید، بهتر است ابتدا با 10 قانون برتر و اساسی این بازی برای مبتدیان آشنا شوید. در این مطلب با ده مورد از مهمترین و اساسی ترین قوانین و مقررات فوتبال که در لیگ های فوتبال انگلیس بازی می شود، آشنا می شوید. اگر می خواهید در 5 تا 10 دقیقه، با بازی فوتبال آشنا شوید، این مطلب را از دست ندهید. پس از آن نکاتی برای آموزش فوتبال به سنین پایه آورده شده است که می توانید از آنها برای آموزش این ورزش به فرزندتان استفاده کنید.

در حقیقت فوتبال یکی از محبوب ترین و رقابتی ترین بازی با توپ در فضای باز است.

این بازی طرفداران بسیار زیاد و مختلفی دارد. برخی از مشهورترین بازیکنان در بهترین باشگاه های لیگ برتر بازی می کنند و برخی دیگر روزهای تعطیل یا در اوقات فراغت خود این بازی را بهمراه دوستان خود انجام می دهند.

دانستن این 10 قانون ساده و اساسی، برای تمام دوستداران فوتبال توصیه می شود. این راهنما برای کسانی مناسب است که از بازی و تماشای فوتبال لذت می برند.

فوتبال بازی است که از چابکی، آمادگی جسمانی و مهارت های کافی برای ضربه زدن به توپ استفاده می شود. بازیکنان در هر سطح مهارت و تکنیکی که هستند، باید از این 10 قانون اساسی پیروی کنند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.