بانک مرکزی چگونه مانع فروپاشی اقتصادی شد؟

۲,۶۰۳ بازديد

بانک مرکزی چگونه مانع فروپاشی اقتصادی شد؟ https://evarah.ir/2021/01/بانک-مرکزی-چگونه-مانع-فروپاشی-اقتصادی/ ایواره Fri, 22 Jan 2021 18:38:09 0000 اقتصادی https://evarah.ir/2021/01/بانک-مرکزی-چگونه-مانع-فروپاشی-اقتصادی/

رئیس جمهور در یادداشتی اقدامات بانک را برای جلوگیری از سقوط اقتصادی تشریح کرد. به گزارش ایواره ، عبدالناصر همتی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: سه شنبه شب گذشته ، به دعوت شبکه افق ، در برنامه استاندارد ، جنبه های تلاش دولت ، به ویژه بانک مرکزی در خنثی سازی اقدامات تحریم …

منبع: خبرگذاری ایواره
بانک مرکزی چگونه مانع فروپاشی اقتصادی شد؟

رئیس جمهور در یادداشتی اقدامات بانک را برای جلوگیری از سقوط اقتصادی تشریح کرد.

به گزارش ایواره ، عبدالناصر همتی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: سه شنبه شب گذشته ، به دعوت شبکه افق ، در برنامه استاندارد ، جنبه های تلاش دولت ، به ویژه بانک مرکزی در خنثی سازی اقدامات تحریم های آمریکا و بانک مرکزی برای جلوگیری از فروپاشی من اقتصاد را توصیف کردم.

وی افزود: بحث اصلی این بود که در صورت عدم وجود سیاست های مقاومت و اقدامات بانک مرکزی ، برای کنترل معاملات پایه پولی و پولی و محافظت از ذخایر ارزی و تأمین مالی واردات کالاهای اساسی و داروها ، افزایش پایه پولی و نقدینگی و فروش ارز می تواند باشد. “کشور را در موقعیتی قرار دهید که همانطور که بسیاری از تحلیلگران پیش بینی می کنند ، با تورم بی نظیر و مبادلات غیرمعقول بالا روبرو شود.

همتی ادامه داد: با توجه به سیاست ها و برنامه های ساخته شده و ساخته شده و ابزارهای طراحی و استفاده شده به ویژه در زمینه سیاست های پولی و بودجه کسری بودجه ، امروز وضعیت کشور ما به حالت قبل برنمی گردد و در کل شرایط نیز همین را نشان می دهد.

وی گفت: “بانك مركزی و كل سیستم به درستی از بحران تحریم ها به عنوان فرصتی برای بسیاری از سیاست ها استفاده كرده اند و ادامه خواهند داد”

رئیس کل بانک مرکزی تأکید کرد: تجارب ارزشمند خنثی سازی تحریم ها و گرایش های اصلاحات ، چه در بانک مرکزی و وزارت نفت و چه در میان فعالان اقتصادی خصوصی ، زمینه ها و شرایط مختلفی را برای تجارت خارجی فراهم می کند و تولید ملی را حتی با ادامه کار افزایش می دهد. تحریم هایی را پیش بینی کرده است. روند رو به رشد صادرات نفت و فرآورده های غیرنفتی و صادرات در ماه های اخیر این موضوع را تأیید می کند. با این حال ، تردیدی ندارم که تحریم های آمریکا نمی توانند همان روند را طی کنند.

انتهای پیام

منبع: خبرگذاری ایواره
بانک مرکزی چگونه مانع فروپاشی اقتصادی شد؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.