صنعتی که صادرات نداشته باشد، افول می کند

۲,۶۰۶ بازديد

صنعتی که صادرات نداشته باشد، افول می کند https://d77.ir/صنعتی-که-صادرات-نداشته-باشد،-افول-می-کن/ دنیای 77 Thu, 21 Jan 2021 18:25:07 0000 استانی https://d77.ir/صنعتی-که-صادرات-نداشته-باشد،-افول-می-کن/ دنیای 77 / مرکزی رئیس کمیسیون صنایع و معادن شورای شورای اسلامی گفت: اگر صنعتی صادرات نداشته باشد قطعاً افت می کند ، سیستم صادرات برای کمیسیون جدی است و اقدامات خوبی در این زمینه از طرف مجریه در حال انجام است. در پنجشنبه دوم در بهمن ، پشت ستاد اقتصاد مقاومتی در استان مرکزی …

دنیای 77 / مرکزی رئیس کمیسیون صنایع و معادن شورای شورای اسلامی گفت: اگر صنعتی صادرات نداشته باشد قطعاً افت می کند ، سیستم صادرات برای کمیسیون جدی است و اقدامات خوبی در این زمینه از طرف مجریه در حال انجام است.

در پنجشنبه دوم در بهمن ، پشت ستاد اقتصاد مقاومتی در استان مرکزی ، حجت الله اکبری گفت: “مسئولیت مجلس قانونگذاری و نظارت است.” صنعت ، تولید و خدمات ، سیستم گسترده ، سازمان تولید و توزیع اتومبیل ، سازمان زنجیره فولاد در مجلس شورای ملی در حال فعالیت هستند که برخی از آنها مورد استقبال رئیس دادگستری قرار گرفته اند.

وی افزود: اگر هر صنعتی صادرات نداشته باشد قطعاً پایین می آید. اقدامات جدی و خوبی توسط مرجع اجرایی کمیسیون مدیریت صادرات در حال انجام است. خطرات در هر زمینه از جمله بانکداری ، بورس سهام و غیره وجود دارد و دولت باید در این زمینه وارد شود.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن شورای شورای اسلامی گفت: اگر در داخل کشور هماهنگ شویم ، هیچ کس نمی تواند ما را تحریم کند. بخش خصوصی یک منبع عظیم در این کشور است و دولت باید کمک های لازم را به بخش خصوصی ارائه دهد ، بیشتر مشاوران کمیسیون صنعت از بخش خصوصی هستند.

وی گفت: مجلس گام های اساسی را در مواضع مختلف برمی دارد و تصمیم می گیرد چه چیزی به نفع ملت است و حرف هیچ کس را نمی شنود و براساس نظریه های خبرگان و مصالح مردم تصمیمات لازم را اتخاذ می کند.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.