هاشمیان: همه ما خاطرات خوبی از میناوند داریم/ ای کاش وقتی زنده‌ هستیم قدر هم را بدانیم

۲,۵۹۵ بازديد

هاشمیان: همه ما خاطرات خوبی از میناوند داریم/ ای کاش وقتی زنده‌ هستیم قدر هم را بدانیم https://d77.ir/هاشمیان-همه-ما-خاطرات-خوبی-از-میناوند-د/ دنیای 77 Fri, 29 Jan 2021 13:19:11 0000 ورزش https://d77.ir/هاشمیان-همه-ما-خاطرات-خوبی-از-میناوند-د/ سرمربی تیم ملی گفت: همه ما خاطرات بسیار خوبی از مهرداد میناوند داریم و بسیاری از این فوتبال دوستان روزهای بسیار سخت و آسیب زایی را پشت سر گذاشته اند. به گزارش دنیای 77 ، برادر هاشمیان مهرداد میناوند ، که در ورزشگاه شهید دستگاردی با Skukik در بازی سایپا-گل گهر بازی می کرد ، …

سرمربی تیم ملی گفت: همه ما خاطرات بسیار خوبی از مهرداد میناوند داریم و بسیاری از این فوتبال دوستان روزهای بسیار سخت و آسیب زایی را پشت سر گذاشته اند.

به گزارش دنیای 77 ، برادر هاشمیان مهرداد میناوند ، که در ورزشگاه شهید دستگاردی با Skukik در بازی سایپا-گل گهر بازی می کرد ، در مورد درگذشت وی به خبرنگاران گفت: “من به خانواده میناوند و جامعه فوتبال تسلیت می گویم. رفتن به این موضوع همه را آزار داد. بیشتر ما خاطرات این روزها از او و بسیاری از دوستان فوتبال ما بسیار دشوار و تکان دهنده بوده است.

وی ادامه داد: ما آرزو می کنیم علی انصاریان ، حشمت مهاجرانی و کسانی که تحت تأثیر کرونا قرار گرفتند به زودی بهبود یابند و این برای هیچ کس در جهان اتفاق نیفتد. خاطرات بسیاری از مهرداد میناوند داریم. من برای اولین بار در سال 1373 ، گروه منتخب جوانان تهران را دیدم و همیشه خاطرات خوبی از او دارم و وقتی او را به یاد می آورم این خاطرات خوب برایم به وجود می آید.

سرمربی تیم ملی با بیان اینکه در زمان زنده بودن می توانیم قدر یکدیگر را بدانیم ، گفت: “برخی از افراد در فوتبال ما با یکدیگر مصاحبه می کنند و به یکدیگر حمله می کنند ، اما وقتی یکی را از دست می دهیم ، می بینیم که دنیا واقعاً ارزش آن را نداشت.” . انشا Godالله کسانی که باید یکدیگر و روح مهربانان را ستایش کنند خوشحال می شوند. امیدوارم چنین اتفاقاتی هرگز برای هموطنان ما تکرار نشود.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.