در سوگ خادم الرضا (ع)؛ مرحوم حاج محمد انتظامی

۲,۵۹۶ بازديد

در سوگ خادم الرضا (ع)؛ مرحوم حاج محمد انتظامی https://d77.ir/در-سوگ-خادم-الرضا-ع؛-مرحوم-حاج-محمد-انت/ دنیای 77 Fri, 29 Jan 2021 13:13:28 0000 عمومی https://d77.ir/در-سوگ-خادم-الرضا-ع؛-مرحوم-حاج-محمد-انت/ برادر عزیز و گرانقدر دکتر حسین انتظامی؛پدر کلمه ای نیست که گواه روح و ستون فقرات زندگی و جامعه ما و سلول های موجودیت ما در مورد نگرانی ها ، موهبت ها ، تلاش ها ، آرزوها و دستاوردهای آنها و پرورش و دعای آنها باشد. در مقام وی همین بس که قرآن کریم احسان …

برادر عزیز و گرانقدر دکتر حسین انتظامی؛
پدر کلمه ای نیست که گواه روح و ستون فقرات زندگی و جامعه ما و سلول های موجودیت ما در مورد نگرانی ها ، موهبت ها ، تلاش ها ، آرزوها و دستاوردهای آنها و پرورش و دعای آنها باشد. در مقام وی همین بس که قرآن کریم احسان به والدین را از واجبات واجب بعد از یگانگی خداوند می داند.

برادر من؛ غم و گرمای این فاجعه به راحتی قابل درمان نیست اما راهی جز تسلیم در برابر سرنوشت پروردگار جهان وجود ندارد. ما معتقدیم که مرگ پایان زندگی و راه آفرینش نیست ، همه ما به خدا و سایر مکانهای روی زمین سفر می کنیم و مهم این است که در قیامت احساس شرمندگی نکنیم.

پدر بزرگوار و شناخته شده شما که در لباس مبدل معنوی خادم الرضا (ع) بود اکنون در کنار امام رئوف است و از نعمت حج (علیه السلام) در برابر روح خود برخوردار بوده است. او ، پسر خوش نام ، م effectiveثر و صاحب ایده ای مانند شما ، که انشاالله شما عادل او باشید و نام والای آن پدر عزیز و دلسوز را بگیرید.
من این غم و اندوه عظیم را از صمیم قلب به شما تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آگاهی پاک آن پدر آسمانی ، مغفرت و رحمت بزرگ خداوند بزرگ ، و صبر شما ، خانواده محترمتان و همه کسانی که صبر شما را از دست داده اند ، مسئلت می کنم .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.