طرح زیست شبانه در شرایط کرونایی معنا ندارد

۲,۶۰۱ بازديد

طرح زیست شبانه در شرایط کرونایی معنا ندارد https://d77.ir/طرح-زیست-شبانه-در-شرایط-کرونایی-معنا-ند/ دنیای 77 Fri, 29 Jan 2021 22:18:59 0000 جامعه و خانواده https://d77.ir/طرح-زیست-شبانه-در-شرایط-کرونایی-معنا-ند/ فرماندار تهران اصرار داشت كه علیرغم كورونا ، به زندگی شبانه تهران مراجعه نكرد و افزود كه بررسی این طرح در كراونا تهران به اتمام می رسد. عیسی فرهادی در مصاحبه با دنیای 77 وی در تشریح این طرح که در بیست و ششمین نشست سالانه شورای اسلامی شهر تهران تحت عنوان “شهر بیدار” با …

فرماندار تهران اصرار داشت كه علیرغم كورونا ، به زندگی شبانه تهران مراجعه نكرد و افزود كه بررسی این طرح در كراونا تهران به اتمام می رسد.

عیسی فرهادی در مصاحبه با دنیای 77 وی در تشریح این طرح که در بیست و ششمین نشست سالانه شورای اسلامی شهر تهران تحت عنوان “شهر بیدار” با موضوع زندگی شبانه تهران تصویب شد ، گفت:

وی در مورد بررسی طرح پس از تمام روزهای سال و وضعیت کرونا اظهار داشت: “تا زمانی که وضعیت کرونا ادامه یابد ، ما با چنین طرحی مخالف خواهیم بود. شورای باید پس از تاج گذاری به جلو حرکت کند.

به گزارش دنیای 77 ، محسن هاشمی روز سه شنبه در پایان هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی بهمن درباره بررسی مجدد برنامه شبانه شورا اظهار داشت: اینها مکان مناسبی محسوب می شوند و عالی ترین اهداف فرهنگی دنبال می شوند. بنابراین ، کسانی که دیر می خوابند می توانند از این مکانها استفاده کنند و بیشتر وقت خود را در کنار خانواده خود می گذرانند ، به طوری که شب مرگ در این مکان ها هم کوتاه می شود و هم فضای اجتماعی شهر تثبیت و تقویت می شود.

هاشمی در گذشته گفته بود كه استاندار تهران با هیأت اجرا در نتیجه مخالفت مجری قانون با عدم اجرای آن در غیاب م opposedسسات مالی مخالفت كرده است: ما امیدواریم که این موضوع دوباره در استان مطرح شود و ما آن را پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.