ارزش افزوده بیمه‌های صنایع باید به خوزستان برگردد

۲,۵۹۴ بازديد

ارزش افزوده بیمه‌های صنایع باید به خوزستان برگردد https://d77.ir/ارزش-افزوده-بیمه‌های-صنایع-باید-به-خو/ دنیای 77 Fri, 29 Jan 2021 18:38:51 0000 استانی https://d77.ir/ارزش-افزوده-بیمه‌های-صنایع-باید-به-خو/ دنیای 77 / خوزستان استاندار خوزستان با اشاره به فعالیت شرکت های بزرگ صنعتی در استان خوزستان گفت: شرکت های صنعتی خوزستان بزرگ و ملی هستند. شعب بیمه از تهران و شهرهای مختلف بیمه این شرکت ها را رد می کنند ، این یک مشکل است زیرا حداقل ارزش افزوده بیمه صنعتی باید به استان …

دنیای 77 / خوزستان استاندار خوزستان با اشاره به فعالیت شرکت های بزرگ صنعتی در استان خوزستان گفت: شرکت های صنعتی خوزستان بزرگ و ملی هستند. شعب بیمه از تهران و شهرهای مختلف بیمه این شرکت ها را رد می کنند ، این یک مشکل است زیرا حداقل ارزش افزوده بیمه صنعتی باید به استان خوزستان بازگردد.

گلامرضا شریعتی در جلسه امروز بررسی مشکلات و توانمندی های بیمه خوزستان در حضور مدیران بیمه و اقتصادی در استان خوزستان گفت: طی دهه گذشته خدمات بیمه رشد چشمگیری داشته اند. هرچه افراد تمایل بیشتری به بیمه کردن داشته باشند ، در کنترل خسارت تصادفات در دهه های آینده موفق تر خواهیم بود.

به گزارش دنیای 77 ، وی افزود: هرچه سطح خدمات بیمه افزایش یابد ، تقاضا برای بیمه نیز افزایش می یابد ، بنابراین علاوه بر ترویج فرهنگ استفاده از بیمه ، سطح خدمات بیمه نیز باید افزایش یابد.

شریعتی با اشاره به تولید گسترده محصولات کشاورزی در خوزستان اظهار داشت: باید اقدامات بیشتری در زمینه بیمه کشاورزی انجام شود. این به کشاورزان کمک می کند تا بتوانند امرار معاش کنند و همچنین صنعت بیمه را گسترش دهند.

وی افزود: قبل از سیل سال 1998 ، ما با برکت بیما توافق کردیم و تعداد زیادی از خانه های روستایی استان خوزستان بیمه شدند.

استاندار خوزستان گفت: علاوه بر کمک دولت ، 750 میلیارد پوند از مناطق روستایی به بیمه روستایی کمک شد.

وی افزود: سه ماه پس از وقوع سیل ، برکت یک میلیارد تومان برای تعمیر خانه های بیمه پرداخت کرده و تاکنون 153 هزار واحد مسکونی روستایی در استان خوزستان در برابر حوادث طبیعی بیمه شده اند و این کار همچنان ادامه دارد.

شریعتی با اشاره به وقوع بلایای طبیعی و خسارات گسترده ناشی از این قانون گفت: اعمال بیمه بلایای طبیعی در ساختمانهای مسکونی امری ارزشمند است.

شریعتی می گوید: شرکت های صنعتی خوزستان بزرگ و ملی هستند. شعب بیمه از تهران و شهرهای مختلف بیمه این شرکت ها را رد می کنند ، این یک مشکل است زیرا حداقل ارزش افزوده بیمه صنعتی باید به استان خوزستان بازگردد.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.