ورود نخستین واکسن روسی کرونا به ایران

۳,۰۰۰ بازديد

ورود نخستین واکسن روسی کرونا به ایران https://d77.ir/ورود-نخستین-واکسن-روسی-کرونا-به-ایران/ دنیای 77 Thu, 04 Feb 2021 13:32:01 0000 عمومی https://d77.ir/ورود-نخستین-واکسن-روسی-کرونا-به-ایران/ براساس پایگاه داده دنیای 77 ، فاز اول واردات واکسن بیماری کرونا روسی از مسکو به روسیه ، از طریق هماهنگی بین وزارت بهداشت ، پزشکی و آموزش پزشکی ، ستاد ملی کرونا و وزارت راه و شهرسازی ، ساعت 15:50 امروز (پنجشنبه) وارد خط هوایی بزرگ شد. ، 7 فوریه).قرار است واکسن های کرونا …

براساس پایگاه داده دنیای 77 ،

فاز اول واردات واکسن بیماری کرونا روسی از مسکو به روسیه ، از طریق هماهنگی بین وزارت بهداشت ، پزشکی و آموزش پزشکی ، ستاد ملی کرونا و وزارت راه و شهرسازی ، ساعت 15:50 امروز (پنجشنبه) وارد خط هوایی بزرگ شد. ، 7 فوریه).اولین واکسن پزشکی قانونی روسیه به ایران آمد
قرار است واکسن های کرونا با سه پرواز وارد شوند که اولین پرواز امروز توسط هواپیمایی بزرگ انجام شد.

پرواز 7556 خط هوایی بزرگ روسی از مسکو حدود چهار ساعت طول کشید. وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده است که تمام هماهنگی های لازم برای تهیه این واکسن ها انجام شده است.

کاظم جلالی ، سفیر ایران در مسکو گفت: “محموله دوم تا پایان فوریه سال جاری و محموله سوم نیز تا 31 مارس به تهران عزیمت می کند. این فرایند هر دو هفته و هر ماه یک بار انجام می شود.”

سفیر جمهوری اسلامی در روسیه با بیان اینکه واکسن روسی “اسپوتنیکف” در بیش از 116 کشور از جمله ایران به ثبت رسیده است ، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در هفته گذشته با بیش از 91 درصد واکسن را ثبت کرد.

وزارت راه و شهرسازی بر تهیه این واکسن ها نظارت دارد.

نتایج آخرین دور آزمایش انسانی واکسن Sputnik V روسیه نشان می دهد که این واکسن بی خطر است و اثربخشی آن 91.6٪ است. این نظرسنجی که در مجله لانست منتشر شده است ، بیش از 20 هزار نفر را مورد بررسی قرار داده است. 85 درصد افراد در این مطالعه واکسن Sputnikov و بقیه دارونما دریافت کردند.

یک چهارم شرکت کنندگان در مطالعه دارای یک بیماری زمینه ای بودند ، که یک عامل مهم برای شدت بیماری بیماری کرونا قلب است. در گروه واکسن سه مرگ وجود داشت ، این افراد مبتلا به بیماری های جدی جدی بودند و به نظر نمی رسید مرگ آنها مربوط به واکسیناسیون باشد. بنابراین ، از نظر کارآیی ، این واکسن در گروه واکسن های تأیید شده “Pfizer-Biontech” ، “Moderna” و “AstraZeneca” موسسه ملی بهداشت ایالات متحده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.