ودیعه‌گذاران حج اطلاعات خود را تکمیل کنند

۲,۹۹۲ بازديد

ودیعه‌گذاران حج اطلاعات خود را تکمیل کنند https://d77.ir/ودیعه‌گذاران-حج-اطلاعات-خود-را-تکمیل/ دنیای 77 Mon, 08 Feb 2021 14:02:31 0000 عمومی https://d77.ir/ودیعه‌گذاران-حج-اطلاعات-خود-را-تکمیل/ براساس پایگاه داده دنیای 77 ، جلسه شورای برنامه ریزی بعثه رهبران حج و زیارت و سازمان حج و زیارت امروز به ریاست نماینده ولی فقیه در حج و زیارت و رئیس ایران ، سید عبدالفتاح نواب برگزار شد. زائران. در این جلسه داوود باقری مسئول هماهنگی دبیرخانه 21 گروه اجرایی و كامران اكبری مدیر …

براساس پایگاه داده دنیای 77 ،

جلسه شورای برنامه ریزی بعثه رهبران حج و زیارت و سازمان حج و زیارت امروز به ریاست نماینده ولی فقیه در حج و زیارت و رئیس ایران ، سید عبدالفتاح نواب برگزار شد. زائران.

در این جلسه داوود باقری مسئول هماهنگی دبیرخانه 21 گروه اجرایی و كامران اكبری مدیر كل دفتر برنامه ریزی انگیزه حجاج و عمره را دریافت كردند. روند ثبت نام ، برنامه ریزی ، حمل و نقل و اعزام در کارگروه بررسی شده است.

باقری تصریح کرد: دبیرخانه مراحل اجرایی را با استفاده از نظرات صاحب نظران و اندیشمندان مرکز و 32 استان آماده کرده است و سیستم دسترسی براساس مصوبات دریافتی هوشمند خواهد بود.

اکبری ، مدیرکل دفتر برنامه ریزی ، پذیرش و نصب زائران حج و عمره ، افزود:

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت همچنین با تأکید بر لزوم تسهیل ورود زائران در فرایند حج گفت: یک سیستم جامع معرفی کرد که شامل فرایندهای مختلفی از جمله ثبت نام ، اعزام ، حمل و نقل ، تغذیه و تأمین و اسکان … و مزایا و معایب آن باید مورد بررسی قرار گیرد تا بهترین روش به کار رود.

در این جلسه ، دکتر سید علی مرعشی ، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت ، همچنین در مورد چگونگی تهیه واکسن مننژیت و داروهای لازم برای زائران در مورد حج صحبت کرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.