اسپرسوساز دلونگی مدل 421

انواع کولر گازی اجنرال

اسپرسوساز دلونگی مدل 421

۲,۹۹۳ بازديد

اسپرسوساز دلونگی مدل 421 https://topfroosh.com/shop/اسپرسوساز-دلونگی-مدل-421/ https://topfroosh.com/shop/اسپرسوساز-دلونگی-مدل-421/#respond فروشگاه اینترنتی تاپ فروش Wed, 10 Feb 2021 17:55:35 0000 https://topfroosh.com/?post_type=product&p=808

ابعاد: ۳۷۱*۲۸۳*۳۲۲ میلیمتر
وزن: ۷ کیلوگرم
نوع: اسپرسوساز
جنس بدنه: استیل ضد زنگ
ساخت: چین تحت لیسانس ایتالیا
سیستم کاپوچینو ساز: دارد
حالت آماده به کار: ندارد
فیلتر آب: دارد
نشانگر سطح آب: دارد
تنظیم میزان غلظت قهوه: ندارد
قابلیت تولید کف شیر: دارد
توان: ۱۷۵۰ وات
قابلیت استفاده از: پودر قهوه
فشار بخار: ۱۵ بار
نازل بخار: دارد
قابلیت تنظیم میزان بخار: دستی
تمپر قهوه: دارد
آسیاب قهوه: ندارد
ظرفیت مخزن: ۱٫۲ لیتر
حجم مخزن آب: ۱٫۲ لیتر
مخزن شیر: ندارد
تعداد نازل قهوه: ۲ عدد
امکان تنظیم فاصله لیوان و نازل: ندارد
صفحه نمایش: ندارد
سینی چکه گیر: دارد
نوشیدنی های قابل تهیه: کاپوچینو، اسپرسو، فرانسه

منبع سایت تاپ فروش بانه :
اسپرسوساز دلونگی مدل 421

ویژگی هایی که یک دستگاه اسپرسو ساز باید داشته باشد

پیش از تهیه هر لوازمی مانند اسپرسوساز حتما ازخصوصیات و امتیازهای کالا آگاهی پیدا نمایید. پیش از هر انتخابی تلاش نمایید اسپرسو سازی ایده آل برای خود پیدا نمایید تا از نوشیدن اسپرسوی مطلوب خود در منزل یا سر کار لذت ببرید. آگاهی از جنس بدنه، اندازه، وزن، مقدار مصرف، توان فشار بخار آب، آپشن های منتخب، ضمانت، نوع قهوه، مشخصات ظاهری وغیره از خصوصیات مهم می باشند.در این متن چند مورد مهم را برایتان می گوییم.

قیمت:

بدون شک قیمت در تهیه کردن وسیله اثر خواهد داشت، ولی با دقت در نکات ریز و مشخصات تمامی مارک و برندها جدای از هزینه ها و مطابقت آن با خصوصیات، دستگاه اسپرسوساز را می توانید تهیه نمایید. بعضی وقت ها نداشتن اطلاعات کافی از مشخصات و عملکرد تمامی مارک هایی که در بازار وجود دارند سبب خواهد شد تا خیلی از خصوصیات را ندانید و پس از مدتی، انتخابتان را دوست نداشته باشید. پس جهت لذت بردن از انتخابتان، با اطلاعات کافی و بدون تعصب بر یک برند خاص این وسیله را تهیه نمایید.

کیفیت طراحی و ساخت:

دوام وسیله به جنس و کیفیت و مواد سازنده آن بستگی دارد، هر مدل اسپرسوساز در شکل و رنگ‌های مختلف در بازار موجود است. استفاده از همه ی آنها درست کردن همه ی نوشیدنی ها بر اساس اسپرسو می باشد. ولی اندازه و مکان کالا بر پایه استفاده به عنوان وسایل منزل، سر کار و یا کافه ها ، مختلف و در هزینه تاثیر دارد. پیش از خرید دستگاه اندازه، جنس دستگاه، وزن و در مراحل دیگر شکل و طرح وسیله را بررسی نمایید.

نوع قهوه مورد استفاده:

کاربرد وسیله از پودر قهوه، کپسول و یا دانه های قهوه، در تهیه آن تاثیر دارند. درست کردن اسپرسو با وسیله کپسولی راحت تر می باشد. ولی کاربرد دانه‌های قهوه که در بعضی از دستگاه ها که دارای عملکرد آسیاب دانه‌های قهوه هستند، بو و مزه ی قهوه ماندگاری بالاتری خواهد داشت.

امکان قطع اتوماتیک:

در بعضی از اسپرسوسازها این امکان موجود است که سبب می شود بعد از تمام شدن و ریختن میزان ثابتی اسپرسو درون فنجان، اسپرسوساز به طور خودکار قطع شود.
امکان شستن اتوماتیک:
این خصوصیت در بعضی از وسایل موجود است که سبب می شود تا خیالتان از تمیزی وسیله آسوده باشد که البته به نسبت نیز روی قیمت آن هم موثر خواهد بود.

قدرت وسیله و فشار بخار:

قدرت اسپرسوساز در میزان فشار بخار می باشد که دارای توان مختلفی می باشد، بالاترین فشار بخار 15 بار و با توان هایی از 1000 تا 1600 وات وجود دارد.

پرتافیلتر:

ساختار پرتافیلتر میزان کارایی را نمایان می سازد. بخش پلاستیکی و استیل و وزن یک پرتافیلتر، نشان دهنده ی میزان کیفیت و مقاومت وسیله می باشد. سبد پرتافیلتر به حالت های فشرده و غیر فشرده می باشد. خیلی از دستگاه های اسپرسوسازها مورد استفاده در منزل سبد فشرده دارند. مارک های مشهور در سری های جدید در ساختار فیلتر ها تغیراتی ایجاد می نمایند تا بتوان از پد یا کپسول قهوه هم به همراه پودر قهوه استفاده نمود.

بررسی اجمالی اسپرسو ساز دلونگی مدل BCO421:

اسپرسو ساز دلونگی مدل BCO421 جزو دستگاه هایی است که با طراحی استاندارد مناسب مصارف خانگی با فشار بخار 15بار وقدرت توان مصرفی 1750 وات مورد استفاده قرار می گیرد. این قهوه ساز با بدنه تمام استیل وظاهری زیبا قابلیت تهیه قهوه فرانسه، اسپرسو، کف ‌شیر، کاپوچینو و آب‌جوش را دارد . اسپرسوساز و کاپوچینوساز دلونگی وات قادر است روزانه 35 فنجان اسپرسو تولید کند . اسپرسوساز دلونگی مدل BCO421 دستگاهی باکیفیت است. برای تهیه‌ی قهوه فرانسه یک مخزن قهوه و آب مجزا در قسمت پشت دستگاه وجود دارد. داخل مخزن قهوه‌ی فرانسه یک فیلتر دائمی وجود دارد و به‌راحتی می‌توان آن را با استفاده از دسته‌اش خارج کرد.

قطعات

این قهوه ساز دارای دو صافی استیل و دائمی است که در برابر حرارت و استفاده زیاد از بین نمی رود و قابل شستشو می باشند. همچنین لوله ای در کنار دستگاه تعبیه شده که جهت تهیه کف شیر ،برای یک نوشیدنی گرم کاپوچینو ،استفاده می گردد. امکان تهیه‌ی 10 فنجان قهوه فرانسه در این دستگاه فراهم شده است. دستگاه دارای دو نازل خروجی برای اسپرسو است و در تمپر دستگاه امکان ریختن پودر یا گذاشتن پد مخصوص وجود دارد. این دستگاه دارای صفحه‌ی گرم‌نگه‌دار برای 10 عدد فنجان است و در قسمت زیر نازل اسپرسو، سینی چکه‌گیر وجود دارد؛ همچنین این دستگاه امکان تهیه‌ی کف‌شیر و آب‌جوش نیز دارد.

قدرت عملکرد

این دستگاه به صورت مجموع عملکرد 1750 وات توان مصرفی دارد که شامل 800 وات و 900 وات برای قسمت اسپرسو ساز و قهوه فرانسه و همچنین پرت انرژی دستگاه است. دستگاه قهوه ساز دلونگی BCO421 به ترموستات هم مجهز می باشد که با تنظیم آن می توان با خیال آسوده به کارهای دیگر رسید تا قهوه اماده شود. دلونگی یکی از بهترین سازندگان این دسته از محصولات است. کیفیت محصولات دلونگی همراه با خدمات پس از‌ فروش قوی آن، تضمین‌شده است.

بررسی کامل دستگاه اسپرسو ساز دلونگی مدل BCO421:

دستگاه قهوه ساز دلونگی 421 با امکانات ویژه و مدرن است که قادر است تا در کمترین مدت زمان انواع نوشیدنی های گرم را در اختیار شما قرار دهد . با استفاده از سیستم کاپوچینو ساز و به لطف یک آمولسیون خاص در این دستگاه شما این امکان را دارید تا بتوانید به راحتی کاپوچینو را آماده کنید. این سیستم یک طراحی جدید است  که تهیه و آماده کردن کاپوچینو را به طور خاصی در منزل شما بهبود می بخشد .در این سیستم کاپوچینو یک فیلتر برای گرفتن خامه نیز وجود دارد . در این دستگاه یک سینی برای نگهداری فنجان ها و لیوان ها در هنگام پر شدن وجود دارد که این باعث می شود تا دیگر نیازی نباشد شما فنجان ها را با دست نگهدارید .
این عملکرد همچنین برای جلوگیری از ریختن مواد به سطح زمین و اطراف دستگاه قابل استفاده می باشد . سیستم ضد قطره ای در این اسپرسو ساز باعث شد که از چکه کردن نوشیدنی در هنگام روشن بودن دستگاه جلوگیری شود . تمامی این امکانات محیا شده تا شما بتوانید در راحت ترین شکل ممکن یک نوشیدنی لذیذ تهیه کنید. مخزن ابی که در پشت دستگاه تعبیه شده است برای تامین آب جهت درست کرده قهوه و غیره است. این مخزن دارای ظرفیت 1.2 لیتر است که می تواند آب داغ مورد نیاز را برای نوشیدنی های شما آماده کند. این مخزن همچنین دارای یک نشانگر میزان آب است که از روی این نشانگر می توان مقدار آب باقی مانده را مشاهده کرد . این مخزن همچنین به راحتی قابل جدا شدن و شستشو است.

طراحی و کیفیت ساخت اسپرسو ساز دلونگی BCO 421

طراحی منحصر به فرد و حرفه ای قهوه ساز دلونگی BCO 421 باعث شده که طرفداران زیادی پیدا کند. یکی از تفاوت های بارز این دستگاه با اسپرسو ساز های قدیمی در این است که برنه ی اسپرسوسازهای جدید تماما از استیل ساخته شده است اما اسپرسو ساز های قدیمی بدنه ها ی پلاستیکی داشته اند. اما دستگاه های قهوه ساز قدیمی دارای بدنه پلاستیکی بودند. این بدنه استیل این اسپرسو ساز می تواند کمک کند تا شما نوشیدنی هایی سالم تر و گرم را در اختیار داشته باشید . به علاوه این بدنه دارای قابلیت ضد زنگ است که شما می توانید  آن را در هر مکانی از آشپزخانه خود قرار دهید .

لوازم جانبی

دسته کشو و سینی های نگهدارنده فنجان ها در این دستگاه باعث می شوند تا شما راحت تر بتوانید از این دستگاه قهوه ساز استفاده بهینه را داشته باشید . یک قوری پیرکسی در این دستگاه می تواند به شما کمک کند تا راحت تر نوشیدنی ها را دریافت کنید . در قسمت بالای این قهوه ساز دکمه هایی جهت تنظیم و انتخاب نوشیدنی را مشاهده می کنید که این دکمه ها کار شما را راحت تر می کنند. این قهوه ساز به همراه لوازم جانبی مورد نیاز ارائه شده است .همچنین در این دستگاه یک فیلتر تصفیه آب تعبیه شده است، که به شما این امکان را می‎دهد که کلر و مواد اضافی آب را، در هنگام تهیه نوشیدنی بگیرید. و نوشیدنی سالم تر و با کیفیتی به مراتب بهتر تهیه کنید.

میزان صدا

از دیگر نکات طراحی خوب این دستگاه می‎توان به صدای بسیار کم آن در هنگام روشن بودن دستگاه اشاره کرد، که به شما اجازه خواهد داد تا در هر ساعتی از شبانه روز با خیال راحت نوشیدنی مورد نیاز خود را تهیه کنید.

نحوه تهیه قهوه فرانسه در دستگاه اسپرسوساز دلونگی BCO 421

با کشیدن دست*******ه ای که در قسمت راست دستگاه وجود دارد مخزن آب و قهوه فرانسه را می توانید به صورت کشویی باز کنید . داخل مخزن قهوه به اندازه ای طراحی شده است که شما میتوانید 10 پیمانه قهوه را در آن بریزید و 10 فنجان قهوه تهیه کنید. یک فیلتر سه‌گوش هم در داخل این مخزن تعبیه شده است مخزن آب هم دقیقا جایی در کنار محفظه‌ی پودر قهوه قرار دارد اگر قصد تهیه حداکثر میزان قهوه یعنی ده فنجان را دارید باید مخزن آب را تا حداکثر مقدار ان از آب پر کنید. پس از عبور آب داغ از میان دانه‌های پودرشده، قهوه داخل قوری ریخته و آماده مصرف خواهد شد. با فشار دکمه‌ی روی پنل عملیات تهیه‌ی قهوه فرانسه شروع خواهد شد.

نحوه تهیه قهوه اسپرسو در دستگاه اسپرسوساز دلونگی BCO 421

در بالا دیدین که قسمت راست دستگاه برای تهیه قهوه فرانسه بود اما در قسمت چپ دستگاه شما میتوانید یک اسپرسوی حرفه ای را تهیه کنید. شما میتوانید با استفاده از پودر اسپرسو یا پد آن از این دستگاه دو فنجان اسپرسو طلب کنید. خروجی اسپرسو نیز دو نازل نزدیک به‌ هم دارد که می‌توان زیر آن دو فنجان یا یک فنجان در وسط قرار داد تا هر دو نازل درون آن قرار بگیرد . برای تهیه‌ی یک فنجان اسپرسو کافی ا‌ست یک پیمانه پورد اسپرسو یا یک پد داخل تمپر قرار دهید و صافی فلزی را روی آن بگذارید و قفل را ببندید تا اسپرسو تحت فشار قرار گیرد.
مخزن آب اسپرسو در قسمت چپ دستگاه قرار دارد و می‌توان آن را خارج کرد. این مخزن، فیلتر مخصوصی دارد؛ ولی بهتر است در آن از آب تصفیه‌شده استفاده شود . اگر قصد شستشو و تمیز کردن داخل اسپرسوساز را دارید می توانید در محفظهی مخصوص پد اسپرسو هیچ گونه پودر یا پدی را قرار ندهید در این صورت خروجی آب جوش خواهد بود که عملیات تمیز کردن دستگاه را انجام می دهد .

طرز تهیه کف شیر در دستگاه اسپرسوساز دلونگی BCO 421

یک نازل در قسمت چپ دستگاه قرار دارد که از آن بخار خارج می‌شود. نازل بخار، با چرخاندن دکمه‌ی ولومی به سمت چپ و قراردادن آن روی علامت بخار، آماده‌ به ‌کار خواهد شد. با چرخاندن دکمه دیگری که در کناره‌ی دستگاه قرار دارد بخار آب از نازل خارج خواهد شد. برای تهیه‌ی کف شیر کافی است این نازل را در لیوان شیر قرار دهید تا به‌سرعت کف‌ شیر آماده شود. با استفاده از کف ‌شیر می‌توان کاپوچینو نیز تهیه کرد.

مشخصات فنی اسپرسو ساز دلونگی مدل BCO421

ابعاد: ۳۷۱*۲۸۳*۳۲۲ میلیمتر
وزن: ۷ کیلوگرم
نوع: اسپرسوساز
جنس بدنه: استیل ضد زنگ
ساخت: چین تحت لیسانس ایتالیا
سیستم کاپوچینو ساز: دارد
حالت آماده به کار: ندارد
فیلتر آب: دارد
نشانگر سطح آب: دارد
تنظیم میزان غلظت قهوه: ندارد
قابلیت تولید کف شیر: دارد
توان: ۱۷۵۰ وات
قابلیت استفاده از: پودر قهوه
فشار بخار: ۱۵ بار
نازل بخار: دارد
قابلیت تنظیم میزان بخار: دستی
تمپر قهوه: دارد
آسیاب قهوه: ندارد
ظرفیت مخزن: ۱٫۲ لیتر
حجم مخزن آب: ۱٫۲ لیتر
مخزن شیر: ندارد
تعداد نازل قهوه: ۲ عدد
امکان تنظیم فاصله لیوان و نازل: ندارد
صفحه نمایش: ندارد
سینی چکه گیر: دارد
نوشیدنی های قابل تهیه: کاپوچینو، اسپرسو، فرانسه

قیمت دستگاه اسپرسوساز دلونگی BCO 421

اگر اهل قهوه و انواع محصولات آن هستید ما به شما یک قهوه ساز و اسپرشو ساز حرفه ای را پیشنهاد می کنیم اسپرسوساز دلونگی مدل BCO 421 میتواند یک انتخاب هوشمندانه به حساب آید . برای اطلاع از قیمت و خرید اسپرسوساز دلونگی مدل BCO 421به وب سایت فروشگاه تاپ فروش مراجعه نمایید.

 

منبع سایت تاپ فروش بانه :
اسپرسوساز دلونگی مدل 421

https://topfroosh.com/shop/اسپرسوساز-دلونگی-مدل-421/feed/ 0

منبع :تاپ فروش
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.