برگزاری مراسم ٢٢بهمن پایتخت در کمال امنیت و آرامش

۲,۹۷۸ بازديد

برگزاری مراسم ٢٢بهمن پایتخت در کمال امنیت و آرامش https://d77.ir/برگزاری-مراسم-٢٢بهمن-پایتخت-در-کمال-ام/ دنیای 77 Wed, 10 Feb 2021 22:51:17 0000 حوادث و رویداد https://d77.ir/برگزاری-مراسم-٢٢بهمن-پایتخت-در-کمال-ام/ رئیس پلیس پایتخت از برگزاری مراسم بهمن در کمال امنیت و آرامش خبر داد. به گزارش دنیای 77 ، سردار حسین رحیمی همانطور که مردم ارزشمند ایران اسلامی طی چهار دهه گذشته نشان دادند که به آرمانهای امام راحل خود پایبند هستند و همیشه گوش به فرمان ولی فقیه خود هستند ، وی گفت: 22 …

رئیس پلیس پایتخت از برگزاری مراسم بهمن در کمال امنیت و آرامش خبر داد.

به گزارش دنیای 77 ، سردار حسین رحیمی همانطور که مردم ارزشمند ایران اسلامی طی چهار دهه گذشته نشان دادند که به آرمانهای امام راحل خود پایبند هستند و همیشه گوش به فرمان ولی فقیه خود هستند ، وی گفت: 22 بهمن در امنیت و آرامش کامل برگزار شد.

وی پیاده روی در اتومبیل و موتور سیکلت را به دلیل شیوع ویروس معروف بدن کرونا ، اقدامی بی سابقه و جدید توصیف کرد و گفت: به پس زمینه نگاه نکنید.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: از چند روز پیش تمهیدات لازم برای این رویداد باشکوه و بزرگ در نظر گرفته شد و ما تلاش کرده ایم این رویداد را به اوج امنیت ، آرامش ، نظم و نظم و ترافیک برسانیم و از تمام اختیارات موجود استفاده کنیم.

وی با اشاره به امنیت و آرامش امروز ما به دلیل از خودگذشتگی و تلاش زیاد مردانی مانند شهید سلیمانی – سردار دهلی ، گفت: “نیروی پلیس همیشه خود را خادم مردم می داند و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد. “

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.