تصادف زنجیره‌ای بیش از ۱۳۰ خودرو در جاده یخ‌زده تگزاس کشته داد

۲,۹۹۲ بازديد

تصادف زنجیره‌ای بیش از ۱۳۰ خودرو در جاده یخ‌زده تگزاس کشته داد https://d77.ir/تصادف-زنجیره‌ای-بیش-از-۱۳۰-خودرو-در-جا/ دنیای 77 Fri, 12 Feb 2021 22:53:33 0000 حوادث و رویداد https://d77.ir/تصادف-زنجیره‌ای-بیش-از-۱۳۰-خودرو-در-جا/ دست کم 9 نفر در اثر تصادف 133 وسیله نقلیه در جاده یخی در آمریکای جنوبی کشته و چندین نفر دیگر زخمی شدند. به گزارش دنیای 77 ، “این حادثه در ایالت بین ایالتی ، نه چندان دور از مرکز فورت ورث ، در شرایطی رخ داد که برف و یخ به دلیل سرما و …

دست کم 9 نفر در اثر تصادف 133 وسیله نقلیه در جاده یخی در آمریکای جنوبی کشته و چندین نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش دنیای 77 ، “این حادثه در ایالت بین ایالتی ، نه چندان دور از مرکز فورت ورث ، در شرایطی رخ داد که برف و یخ به دلیل سرما و برف لغزنده بودند.

تصاویر منتشر شده از تصادفات منجر به فوت نشانگر آسیب دیدگی ماشین ها ، واژگونی کامیون ها و حتی اتومبیل ها به دلیل شدت برخورد است.

فورت ورث در ساحل غربی دالاس ، تگزاس واقع شده است.

جیم دیویس ، رئیس آتش نشانی فورت ورث به آسوشیتدپرس گفت: “چند نفر در وسایل نقلیه خود محبوس شده بودند و برای بیرون آوردن آنها به تجهیزات هیدرولیکی احتیاج داشتند.”

مت جوادسکی ، سخنگوی مادراس ، یک سازمان غیرانتفاعی پزشکی مسئول خدمات آمبولانس در منطقه ، گفت که 336 نفر از مجروحان با آمبولانس به بیمارستان منتقل شده و بیش از 655 نفر هنوز در بیمارستان بستری هستند. سه نفر از مجروحان به شدت مجروح شدند و بسیاری دیگر در محل درمان شدند.

به گفته مقامات CNN ، این حادثه تا عصر پنجشنبه ، به وقت محلی ، دست کم 9 کشته داشته است.

این حادثه در زمانی اتفاق افتاد که بسیاری از کارگران بیمارستان و اورژانس به محل کار خود می رفتند و کارگران شیفت شب در حال بازگشت بودند ، بنابراین برخی از مجروحان کارگران بهداشت و افسران فوریت های پزشکی یا افسران پلیس بودند.

امدادگران به آسوشیتدپرس گفتند که مأموران برای نجات مجروحان مراجعه کردند و دریافتند که برخی از آنها همکار هستند یا آنها را می شناسند.

به گزارش یورونیوز ، برف و یخ اکنون مناطقی از تگزاس ، ایندیانا ، کنتاکی و تنسی را درنوردیده و باعث شده است که چندین شهر مدارس را تعطیل کرده و باعث تاخیر پرواز شوند.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.