جارو شارژی بلک اند دکر مدل DVJ320J

انواع کولر گازی اجنرال

جارو شارژی بلک اند دکر مدل DVJ320J

۲,۵۷۰ بازديد

جارو شارژی بلک اند دکر مدل DVJ320J https://topfroosh.com/shop/جارو-شارژی-بلک-اند-دکر-مدل-dvj320j/ https://topfroosh.com/shop/جارو-شارژی-بلک-اند-دکر-مدل-dvj320j/#respond فروشگاه اینترنتی تاپ فروش Sat, 13 Feb 2021 10:58:45 0000 https://topfroosh.com/?post_type=product&p=877

دارای موتور با توان 21.6 وات
قدرت مکش 25 وات
دارای باتری لیتیومی با ولتاژ 10.8 ولت
ظرفیت مخزن 500 میلی لیتر
دارای عملکرد Cyclonic
نشانگر پر بودن مخزن
نشانگر کم بودن شارژ باتری
مدت زمان کارکرد باتری 15 دقیقه

منبع سایت تاپ فروش بانه :
جارو شارژی بلک اند دکر مدل DVJ320J

جارو شارژی بلک اند دکر

با گذشت زمان و به روز شدن تکنولوژی در عرصه های گوناگون زندگی برای انسان در قیاس با زمان های گذشته بسیار آسان تر گشته بطور مثال در گذشته انسان از شاخ و برگ درختان به تهیه جارو می پرداخته ، اما امروزه با به روز شدن تکنولوژی جاروهایی تولید شده است که از وزن بسیار کم و از سیستم هوشمندی برخوردار می باشد. جاروهای شارژی نیز از این دسته لوازم بوده است. در زیر شما را با نکات مهمی در جهت خرید جارو شارژی کمک خواهیم نمود تا با داشتن اطلاعات کافی اقدام به خرید آن نمایید.

نکات مهم هنگام خرید جاروی شارژی

جارو شارژی دو مدل دارد که هنگام خرید آن نخست باید بین مدل پارویی و دستی آن یکی را انتخاب نمایید. از ویژگی های جارو شارژی دستی میتوان به وزن اندک و حجم کم و کوچک آن اشاره نمود از این مدل برای تمیز نمودن زوایا و کنج و فضاهایی که جاروبرقی توانایی تمیز نمودن آنجا را ندارد میتوان استفاده نمود. این مدل جارو شارژی به راحتی قابل جابه جایی بوده است. جاروی شارژی پارویی را می توان همان جاروبرقی معمولی معرفی نمود و مناسب برای افرادی می باشد که توان خم شدن نداشته و ترجیح میدهند این کار را ایستاده انجام دهند. از دیگر نکاتی که در هنگام خرید جاروی شارژی باید مورد توجه قرار گیرد میزان بازدهی آن است.

باتری جاروشارژی

علاوه بر این میزان بازدهی عمر باتری نیز از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. در سال های گذشته جاروهای شارژی از عمر باتری و میزان بازدهی بسیار کمی در قیاس با جاروشارژی هایی که امروزه تولید می گردد برخوردار بودند و با 15 دقیقه شارژ کامل فقط می توانستید به مدت 10 دقیقه از آن استفاده نمایید. اما امروزه با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی جاروهای شارژی جدیدی روانه بازار شد که از عمر باتری و میزان بازدهی بالاتری برخوردار هستند. جاروهای شارژی که امروزه تولید می گردد توانایی شارژ شدن در 60 دقیقه را داشته و می توان از آن به مدت بیش از 8 ساعت استفاده نمود.

جارو شارژی تک کاره و دو کاره

این جارو ها بسیار پر کاربرد و مناسب برای تمیز کردن داخل خودرو هستند. از دیگر نکات مورد توجه در خرید جاروی شارژی تک کاره و یا دوکاره بودن آن می باشد و انتخاب بین این دو باید مطابق با نظر و سلیقه شما اتفاق افتد. از ویژگی های جارو شارژی های دوکاره می توان به قابلیت مکش آب (زباله های تر) و خاک (زباله های خشک) آن اشاره نمود. اما در مقابل جاروهای شارژی تک کاره تنها توانایی انجام یکی از این دو کار را دارا می باشند. مناسبترین انتخاب برای افرادی که قصد خرید جاروی شارژی برای منزل را دارند جاروی شارژی دوکاره می باشد. لازم به ذکر است که جاروهای شارژی دوکاره در قیاس با جاروهای شارژی تک کاره از قیمت بیشتری برخوردار می باشند.

جارو شارژی بلک اند دکر 320

جارو شارژی DVJ320J محصول شرکت بلک اند دکر یکی از بهترین جارو شارژی های ساخته شده تاکنون است و این فقط یک ادعا نیست، بلکه با بررسی کامل و جامع این جارو شارژی در خواهیم یافت که در این رنج قیمت و حتی قیمت های بالاتر نیز این جارو شارژی قابلیت ها و ویژگی بسیاری دارد که آن را از دیگر جارو شارژی های ساخته شده تا کنون، متمایز می سازد. در راستای معرفی این جارو شارژی در ابتدا توضیح مختصری در رابطه با شرکت سازنده ی این جارو دادیم تا با این شرکت بیشتر آشنا شوید . در ادامه نکته ای که باید مد نظر داشته باشید باتری این جارو است که در مورد آن هم توضیح داده شده است.

معرفی شرکت بلک اند دکر به طور مختصر

شرکت آمریکایی بلک اند دکر که اکنون به بلک دکر نیز شناخته می شود در ابتدا با طراحی و تولید ابزارهای صنعتی کار خود را آغاز کرد. پس از مدتی به تولید سیستم های کنترلی روی آورد و همچنین تمرکز ویژه ای را روی ابزار های شارژی گذاشت. بنابراین این شرکت در حوزه وسایل شارژی و طراحی و تولید باتری های با دوام و با شارژدهی بالا، علم و تجربه فراوانی را کسب کرده است. به همین دلیل است که جارو شارژی dvj320j از یک باتری فوق العاده قدرتمند بهره مند می باشد که به نظر می آید مهمترین بخش از یک وسیله شارژی همان قسمت باتری باشد.

معرفی باتری

در بسیاری از وب سایت های ایرانی ، متاسفانه اطلاعات مربوط به باتری این جارو شارژی بلک اند دکر را اشتباه درج کرده اند. لذا خواهشمندیم که در بررسی تخصصی ویژگی های مربوط به این جارو شارژی و البته دیگر ویژگی های آن در بخش توضیحات کامل در ادامه با ما همراه باشید. شایان ذکر است که مدت زمان شارژ دهی باتری این جارو شارژی حدود 15 دقیقه است و زمان مورد نیاز برای شارژ کامل آن حدود 5 ساعت می باشد.
معرفی کامل جارو شارژی بلک اند دکر مدل DVJ320J

باتری جارو شارژی dvj320j

باتری جارو شارژی dvj320j از نوع لیتیوم- یونی است که ظرفیت بسیار بالایی دارد و این باتری قابل شارژ است به نحوی که می تواند بارها و بارها شارژ شود، بدون آنکه از توان آن یا ظرفیت آن کاسته شود. در وب سایت رسمی شرکت بلک اند دکر درج شده است که انرژی باتری این جارو شارژی 21.6 وات / ساعت است. این بدین معنی است که باتری این جارو شارژی قادر است در هر ساعت، توانی معادل 21.6 وات را تولید کند و یا به عبارتی دیگر مجموع کل انرژی باتری معادل 21.6 وات در هر ساعت است.

ظرفیت باتری

در رابطه با ظرفیت باتری نیز اگر نگاهی به وب سایت رسمی شرکت بلک اند دکر بی اندازید در این وب سایت چنین گفته شده که ظرفیت باتری جارو شارژی dvj320j حدود 2 آمپر ساعت است یا 2000 میلی آمپر – ساعت است. در واقع این یک معیار برای نشان دادن ظرفیت باتری است چرا که نشان می دهدکه این باتری قادر است به مدت یک ساعت، یک جریان دو آمپری را تولید نماید. ولتاژ باتری لیتیوم – یونی این جارو شارژی بلک اند دکر، 10.8 ولت می باشد که نسبتا ولتاز بالایی است. و در نهایت با محاسبات می توان دریافت که مدت زمان لازم برای شارژ کامل باتری این جارو شارژی 5 ساعت است و با این مدت شارژ می تواند به طور پیوسته به مدت زمان 15 دقیقه، شارژ دهی نماید.

قدرت مکش جارو شارژی dvj320j

 

توان مکش

اگر توجه کرده باشید در برگه ی مشخصات جاروبرقی ها و همچنین جارو شارژی ها دو نوع توان را درج می کنند. توان مصرفی و یا همان قدرت و همچنین توان مکشی. همه ی ما با قدرت و توان مصرفی آشنایی داریم اما توان مکشی چیست آیا با آن هم آشنایی دارید ؟ توان مکشی این جارو شارژی 25 هوا – وات ذکر شده است. در واقع این واحد اندازه گیری نشان دهنده ی میزان کارایی و قدرت موثر جارو شارژی است.

جریان هوا

میزان جریان هوا برای یک جارو شارژی یکی از فاکتور های بسیار مهم می باشد. میزان جریان هوای این جارو شارژی 146.5 میلی متر مربع در ثانیه می باشد که مقدار بسیار بالایی به شمار می آید.

فشار مکش

اغلب ما با واحد قدرت فشار که بر حسب بار می باشد در بخارشو ها و کارواش ها و حتی اتو های دستی و مخزن دار و پرسی، آشنایی داریم و میدانیم که هرچه قدرت فشار بیشتر باشد، بازدهی آن وسیله نیز بیشتر خواهد بود. فشار مکش این جارو شارژی در حدود 46.38 میل بار می باشد. میتوان گفت این مقدار فشار مکش برای یک جارو نسبتا مناسب می باشد.

ظرفیت، فیلتر سه گانه و عملکرد سایکلونیک یا همان Cyclonic

ظرفیت مخزن این جارو شارژی dvj320j حدود 610 میلی لیتر می باشد که برای یک جارو شارژی نسبتا مناسب است. اما دو نکته بسیار مهم در مورد این جارو شارژی بلک اند دکر قابل ذکر است. اول اینکه فیلتر این جارو برقی یک فیلتر 3 فازی است که در نوع خود بی نظیر است و مانع خروج هر نوع گرد و غباری از جارو شارژی به بیرون می شود. بنابراین برای افرادی که در منزل کودک دارند و یا به گرد و غبار آلرژی دارند، بسیار مناسب می باشد. دوم عملکرد سایکلونیک یا همان Cyclonic می باشد. این سیستم موجب می شود که در هنگام کار با این جارو شارژی گرد و غبار از بخش فیلتر دور بماند و بدین ترتیب حتی اگر مخزن پر هم باشد، کوچکترین کاستی در قدرت مکش آن ایجاد نخواهد کرد.

مشخصات فنی جارو شارژی بلک اند دکر مدل dvj320j

دارای موتور با توان 21.6 وات
قدرت مکش 25 وات
دارای باتری لیتیومی با ولتاژ 10.8 ولت
ظرفیت مخزن 500 میلی لیتر
دارای عملکرد Cyclonic
نشانگر پر بودن مخزن
نشانگر کم بودن شارژ باتری
مدت زمان کارکرد باتری 15 دقیقه

قیمت جارو شارژی بلک اند دکر مدل dvj320j

قیمت این جارو ها بسته به مدل آنها با هم متفاوت است قیمت این مدل از جارو شارژی در فروشگاه های مختلف هم متفاوت اعلام شده اما شما برای اطلاع از قیمت و خرید جارو شارژی بلک اند دکر مدل dvj320j می توانید به فروشگاه تاپ فروش مراجعه کنید و در این مورد اطلاعاتی را کسب کنید و در صورتی که قصد خرید این محصول را داشتید میتوانید در این فروشگاه سفارش خود را ثبت کنید .

منبع سایت تاپ فروش بانه :
جارو شارژی بلک اند دکر مدل DVJ320J

https://topfroosh.com/shop/جارو-شارژی-بلک-اند-دکر-مدل-dvj320j/feed/ 0

منبع :تاپ فروش
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.