جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG711

انواع کولر گازی اجنرال

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG711

۲,۹۷۵ بازديد

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG711 https://topfroosh.com/shop/902/ https://topfroosh.com/shop/902/#respond فروشگاه اینترنتی تاپ فروش Sun, 14 Feb 2021 19:24:35 0000 https://topfroosh.com/?post_type=product&p=902

گنجایش مخزن جاروبرقی: 6 لیتر
طول سیم: 8 متر
مشخصات فنی
قدرت موتور: 1900 وات
میزان صدا: 65 دسی بل
امکانات کاربردی دستگاه
فیلتر بهداشتی HEPA: دارد
سایر ویژگی ها و امکانات
لوله تلسکوپی فلزی
مجهز به فیلتر آنتی باکتریال
قابلیت تغییر قدرت مکش
دارای نازل دو بخشی
مجهز به دستگیره با طراحی جدید سابر
کیسه قابل شستشو

منبع سایت تاپ فروش بانه :
جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG711

تعریفی از جارو برقی

جاروبرقی وسیله‌ای است که به وسیله مکش، زباله های ، کثیفی ها و گرد و غبار را جمع‌آوری می‌کند. بعضی از جاروبرقی‌ها نیز به وسیله آب کار می‌کنند. اولین جاروبرقی توسط شخصی به نام آیوز مک‌گافی اختراع گردید و در ۸ ژوئن ۱۸۶۹ این اختراع، در آمریکا به ثبت رسید. باوجوداین، برخی بر این باورند که سازنده این دستگاه فردی آمریکایی به‌نام دنیل هس می‌باشد. از سال ۲۰۱۴ میلادی و طبق قوانین اتحادیه اروپا تولید جاروبرقی با مصرف برق بیش از ۱۶۰۰ وات ممنوع و از سال ۲۰۱۷ نیز این میزان به ۹۰۰ وات تقلیل یافت.

انواع جارو برقی ها

آزمایش‌ها نشان داده‌است که جاروبرقی می‌تواند تا ۱۰۰٪ کک‌های جوان و تا ۹۶٪ کک‌های بالغ و بزرگسال را از بین ببرد. خرده آشغال‌ها در یک کیسه گرد و غبار یا سیکلون جمع می‌شود تا بعداً دور ریخته شود. جاروبرقی‌ها که در خانه‌ها و همچنین در صنعت استفاده می‌شوند، در اندازه‌ها و مدل‌های مختلفی وجود دارد؛ از دستگاه‌های دستی کوچک باتری ای تا جاروبرقی‌های مرکزی خانگی. جاروبرقی نسخه تکامل یافته جارو دستی است که از جارو نپتون مشتق شده‌است. اولین مدل‌های دستی با استفاده از دمنده در دهه ۱۸۶۰ تولید شد و اولین طرح‌های موتوری در اوایل قرن ۲۰ ظاهر شدند.

شرکت پاناسونیک

پاناسونیک با نام پیشین ماتسوشیتا ابرشرکت الکترونیکی ژاپنی و چندملیتی است، که دفتر مرکزی آن در کادوما، اوساکا قرار دارد. کونوسوکه ماتسوشیتا ، بنیانگذار شرکت پاناسونیک، فعالیتش در صنعت الکترونیک را از بخش فروش شرکت هیتاچی آغاز کرد. وی در سال ۱۹۱۸ کارخانه تولید ابزار برقی ماتسوشیتا را برای تولید لوازم برقی جانبی تأسیس نمود. و اکنون پاناسونیک طیف وسیعی از محصولات و تجهیزات الکترونیکی، الکتریکی و صنعتی را تولید و عرضه می‌کند.

محصولات شرکت پاناسونیک و معرفی یک مدل از جارو برقی این برند

شرکت پاناسونیک طیف وسیعی از محصولات و تجهیزات الکترونیکی، الکتریکی و صنعتی را تولید و عرضه می‌کند. این محصولات عبارتند از: تلویزیون (ال‌سی‌دی، ال‌ای‌دی)، دستگاه‌های پخش دی وی دی، سیستم‌های سینمای خانگی، دستگاه‌های ضبط و پخش تصاویر دیجیتال، دوربین‌های فیلمبرداری ویدئویی، دوربین‌های عکاسی دیجیتال، لوازم صوتی خانگی و سیستم‌های صوتی حرفه‌ای، سیستم‌های پخش اتومبیل، وسایل برقی خانگی ، جاروبرقی، یخچال و فریزر، مایکروویو، پلوپز، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، سشوار، غذاسازهای خانگی
سیستم‌های اتوماسیون اداری، سیستم‌های مخابراتی، مهندسی سیستم، سیستم‌های دوربین مدار بسته، سیستم‌های امنیتی، تجهیزات مانیتورینگ، نمایشگرهای پلاسما، نمایشگرهای دید بالا، پروژکتورها، کولرهای گازی و تجهیزات تهویه هوا، سیستم‌های پردازش اسناد، دستگاه‌های فتوکپی و فاکس، دستگاه‌های تلفن ثابت، سیستم‌های سنترال مرکزی تلفن و پی‌ای‌ایکس، کامپیوترهای قابل حمل صنعتی، لپ‌تاپ و بخش‌های مهندسی سازه است.

بررسی جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG711

طراحی جاروبرقی‌های پاناسونیک شاید به مذاق بسیاری از افراد خوش نیاید. اما چیزی که در این میان بسیار اهمیت دارد کیفیت و عملکرد وسایل می باشد . بسیاری از افراد به هیچ عنوان کیفیت این محصولات را با زیبایی محصولات دیگر شرکت‌ها عوض نمی‌کنند. یکی از جاروبرقی‌های کیسه دار پاناسونیک MC- CG711 بوده که ظاهر ساده و بی آلایشی دارد. وقتی مشخصات فنی و همچنین قیمت این محصول را در کنار هم قرار می‌دهیم در می‌یابیم که با یکی از ارزشمندترین جاروبرقی‌های قابل تهیه در بازار روبرو هستیم. این مدل به موتوری 1900 واتی مجهز شده است . طبق اعلام پاناسونیک این محصول در بالاترین قدرت ، صدایی معادل 65 دسی بل تولید می‌نماید.

فیلتر و چرخ های جاروبرقی

یک فیلتر آنتی باکتریال در این جارو برقی بکار گرفته شده است تا هوای خروجی هنگام استفاده از جارو برقی را تصفیه کند. جارو برقی پاناسونیک Panasonic مدل MC-CG711 با توان 1900 وات پاکیزگی و تمیزی را به منزل شما به ارمغان می آورد. یکی از مشخصه های این جارو برقی چرخ های روان آن است و این به شما کمک می کند که جارو برقی را به راحتی حرکت دهید . بنابراین با حرکت شما جارو به سهولت پشت سرتان می آید و شما می توانید هر کجای منزل را به آسانی جارو بکشید. این جارو دارای محفظه قرارگیری سیم می باشد که با فشار کمی بر دکمه سیم جمع کن، سیم به سرعت جمع می شود.

لوله تلسکوپی

از ویژگی ها و فناوری های جدید جارو برقی های امروزی میتوان لوله تلسکوپی را نام برد. این جارو برقی همچنین از این فناوری برخوردار می باشد . این محصول دارای یک لوله تلسکوپی فلزی است که می توان با استفاده از آن ارتفاع دسته جارو برقی را افزایش یا کاهش داد. با کمک این لوله فلزی تلسکوپی می توان در جاهای خاص و غیر قابل دسترس ارتفاع لوله مکش را بالا برد تا نیازی به خم شدن و غیره نباشد. جارو برقی پاناسونیک دارای یک لوله خرطومی پلاستیکی است که می توان سری ها را به آن متصل کرد.

سری های جاروبرقی

این جارو برقی دارای 3 سری می باشد که هر کدام قابلیت های خاصی دارند. یکی از این سری ها نازل کف است که با استفاده از نازل کف می توانید سطح فرش و موکت را به راحتی جارو بکشید. یکی دیگر از این سری ها را میتوان برس گرد گیری نام برد. برس گرد گیری مناسب گرد گیری سطوح می باشد و به شما کمک می گند که غبار روی سطوح را راحت و کامل تمیز کنید . این جارو برقی یک سری به نام نازل درز دارد ، نازل درز مخصوص نظافت شکاف های بین مبلمان، گوشه های مبل و شکاف های کف می باشد و اگر در این گوشه کنار ها آشغالی جمع شده باشد به راحتی میتوانید آن را جمع و تمیز کنید . نازل درز را می توان به انتهای لوله منحنی شکل وصل نمود .

کیسه جاروبرقی پاناسونیک

حجم کیسه این جارو برقی 6 لیتری است و مخصوص جمع آوری گرد و خاک می باشد، این کیسه پارچه ای قابل شستشو است. یکی دیگر از قابلیت های این جارو برقی امکان وصل کردن لوله خرطومی به پشت دستگاه و استفاده از قابلیت دمندگی آن می باشد. بنابراین با استفاده از باد خروجی جارو برقی می توان ، گرد و خاک نشسته بر روی پرده و یا میز و کتاب را پاک کرد .

مشخصات دستگاه

گنجایش مخزن جاروبرقی: 6 لیتر
طول سیم: 8 متر
مشخصات فنی
قدرت موتور: 1900 وات
میزان صدا: 65 دسی بل
امکانات کاربردی دستگاه
فیلتر بهداشتی HEPA: دارد
سایر ویژگی ها و امکانات
لوله تلسکوپی فلزی
مجهز به فیلتر آنتی باکتریال
قابلیت تغییر قدرت مکش
دارای نازل دو بخشی
مجهز به دستگیره با طراحی جدید سابر
کیسه قابل شستشو

خرید جاروبرقی پاناسونیک مدل mc-cg711

این روزها در هر خانه، اداره یا مغازه‌ای جاروبرقی وجود دارد و تمیز کردن محل کار و زندگی بدون آن دور از ذهن و کاری نشدنی است . اگر برای خرید جاروبرقی در بازارِ این کالا به جست‌وجو بپردازید با گستره‌ی وسیعی از محصولات مواجه می‌شوید که هم ظاهر و هم ابعاد متفاوتی دارند. گرچه عملکرد همه آن‌ها با مکش همراه است ولی یکسری قابلیت ها و مواردی دیگر در هر یک وجود دارد که آن‌ها را از دیگری متمایز می‌کند یا یکی را بر دیگری برتری می‌دهد. اما با ویژگی هایی که ما از جاروبرقی پاناسونیک مدل mc-cg711 گفتیم شما میتوانید به راحتی آن را با دیگر جارو ها مقایسه کنید و در صورت تمایل آن را خریداری کنید.

قیمت جارو برقی پاناسونیک مدل mc-cg711

قیمت جاروبرقی پاناسونیک مدل mc-cg711 در بندر گناوه بستگی به قیمت دلار و نوسان ارز دارد اگر قصد خرید این محصول را دارید برای آگاهی از قیمت دقیق با ما تماس بگیرید. یا برای خرید جارو برقی پاناسونیک مدل 711 میتوانید به وبسایت فروشگاه تاپ فروش مراجعه نمایید. جارو برقی پاناسونیک مدل 711 با توجه به امکانات خوبی که دارد قیمت بسیار مناسبی دارد .

منبع سایت تاپ فروش بانه :
جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG711

https://topfroosh.com/shop/902/feed/ 0

منبع :تاپ فروش
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.