مخلوط کن بوش مدل MMB42G0B

انواع کولر گازی اجنرال

مخلوط کن بوش مدل MMB42G0B

۲,۵۷۴ بازديد

مخلوط کن بوش مدل MMB42G0B https://topfroosh.com/shop/مخلوط-کن-بوش-مدل-mmb42g0b/ https://topfroosh.com/shop/مخلوط-کن-بوش-مدل-mmb42g0b/#respond فروشگاه اینترنتی تاپ فروش Sat, 27 Feb 2021 19:17:23 0000 https://topfroosh.com/?post_type=product&p=1119

ابعاد : 196 × 237 × 437 میلی‌متر
وزن : 4.9 کیلوگرم
توان مصرفی : 700 وات
عملکرد پالس : دارد
ظرفیت پارچ : 1.5 لیتر
محفظه جمع آوری سیم : ندارد
جنس پارچ : شیشه
جنس بدنه : پلاستیک
جنس تیغه : استیل ضد زنگ
تنظیمات سرعت : دارد-۲ سرعته
طول سیم : ۹/0 متر
سایر مشخصات
با کاهش سر و صدا
مناسب برای خرد کردن یخ برای نوشیدنی‌های سرد
شیشه مرغوب Thermosafe برای آماده‌سازی ایمن سوپ‌های گرم و نوشیدنی‌های سرد

منبع سایت تاپ فروش بانه :
مخلوط کن بوش مدل MMB42G0B

نگاهی به عملکرد مخلوط کن ها و کارایی آنها

مخلوط کن ها در انواع مختلفی تولید می‌شوند. برخی از آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها تک‌کاره هستند. یعنی دستگاه شامل پارچ مخلوط کن و موتور است. اما برخی دیگر از مخلوط کن ها همراه لوازم دیگر و به صورت چندکاره به بازار عرضه‌ شده‌اند. گاهی اوقات یک آسیاب کوچک که برای آسیاب کردن دانه‌های فلفل، تهیه پودر سوخاری و غیره کاربرد دارد نیز به همراه مخلوط کن عرضه می‌شود. این آسیاب کوچک باعث کاربردی‌تر شدن دستگاه مخلوط کن خواهد شد. گاهی اوقات نیز مخلوط کن‌ ها به صورت مجموعه‌ای از خردکن، مخلوط کن و آسیاب و غیره عرضه می‌شوند. این مجموعه با نام غذاساز وارد بازار شده است.

اگر بودجه نسبتاً خوبی برای خرید دارید، می‌توانید با مراجعه به راهنمای خرید غذاساز، با جزییات خرید این دستگاه نیز آشنا شوید. اما گاهی اوقات شما در منزل خود فقط نیاز به یک مخلوط کن دارید یا قصد دارید هر یک از این وسایل را به صورت جداگانه تهیه کنید. تهیه جداگانه مخلوط کن، آسیاب و خردکن، اگرچه هزینه بیشتری را به همراه دارد، اما به دلیل اینکه هر یک از این وسایل بر روی موتور جداگانه‌ای سوارند، بار موتور کمتر خواهد بود. درنتیجه دوام دستگاه شما بیشتر است. در ادامه یکی از محصولات باکیفیت شرکت بوش را به شما معرفی خواهیم کرد .

مخلوط کن بوش MMB42G0B

مخلوط کن «بوش» مدل « MMB42G0B» یکی از تولیدات باکیفیت و کارآمد این شرکت است. مخلوط کن بوش مدل MMB42G0B با توان 700 وات دستگاهی با ظاهری زیبا بوده که کار با آن را لذتبخش میسازد. این دستگاه دارای سیستم کاهش صداست که کمترین صدا حین کارکرد را در مخلوط کن های دنیا دارد. در جلوی دستگاه یک پیچ تنظیم و انتخاب سرعت قرار دارد که در دو سرعت  قابل‌تنظیم است تا مصرف‌کننده بتواند به تهیه‌ی انواع مخلوط‌ها یا نوشیدنی‌های مختلف بپردازد. به‌این‌ترتیب به کمک مخلوط کن بوش مدل MMB42G0Bمی‌توان انواع میکس‌، پوره‌، شیک‌، کوکتل، سوپ و سس را تهیه کرد.

تیغه مخلوط کن MMB42G0B از جنس استیل ضد زنگ بوده که موجب خرد و مخلوط نمودن سریع مواد غذایی میشود . جنس بدنه‌ی اصلی دستگاه از پلاستیک است . این طراحی هوشمندانه باعث شده وزن دستگاه کم شود و جابه‌جایی و حمل آن آسان شود . همچنین پارچ این مخلوط کن از شیشه مقاوم در برابر شوک حرارتی بوده و میتوان انواع سوپ های گرم یا اسموتی های خنک را درون آن مخلوط نمود . درب پارچ کاملا منطبق با بدنه بوده و از پاشیده شدن مواد به بیرون جلوگیری میکند . توسط پیمانه شکر ریز روی درب ، میتوان انواع چاشنی را به مخلوط اضافه نمایید .

ظرفیت این پارچ 1.5 لیتر بوده که گنجایشی برابر با 3 تا 4 لیوان دارد این ظرفیت مناسب به شما اجازه می دهد تا نوشیدنی ها و یا غذا هایی با مقدار مناسب و مورد نیازتان را در کمترین زمان ممکن آماده سازید. از دیگر مشخصات قابل‌توجه این محصول، مجهزبودن آن به سیستم پالس است . ازهمین‌رو می‌توان تیغه‌ها را با سرعت و به زمان کاملا دلخواه به چرخش درآورد و به محض رهاکردن ولوم تنظیم، تیغه‌ها از حرکت بازمی‌ایستند. این دستگاه هم همانند برخی مدل های دیگر این شرکت دارای پایه ضد لغزش است . پایه های ضدلغزش زیر دستگاه مانع از حرکت و جابجایی حین فعالیت می شوند. کارایی و طراحی ویژه‌ی محصولات این شرکت، طرفداران زیادی را در سراسر جهان راضی نگه داشته است.

نکاتی در مورد استفاده و نگهداری از مخلوط کن

نکاتی در مورد استفاده و نگهداری از مخلوط کن به شرح زیر می باشد:
حتی اگر بتوانید بهترین مخلوط کن را مناسب با بودجه خود خریداری کنید، کیفیت و ماندگاری آن به استفاده شما از دستگاه برمی‌گردد. بنابراین همواره باید در استفاده از این دستگاه دقت کافی را داشته باشید تا بتوانید برای سالیان متمادی از آن استفاده کنید. به همین خاطر تعدادی از نکات مهم را که در هنگام استفاده از مخلوط کن باید درنظر داشته باشید را برای شما شرح داده ایم
در هنگام استفاده از مخلوط کن، 80 در صد ظرف را پرکنید. این کار باعث می‌شود مواد از داخل ظرف بیرون نریزند و همچنین بار اضافی به موتور تحمیل نشود.

هیچ وقت مخلوط کن را در حالت خالی روشن نکنید. زیرا باعث آسیب رسیدن به موتور می‌شود.
اجازه ندهید آب به درون موتور دستگاه نفوذ کند.

سعی کنید برای مخلوط کردن موادی مثل گوجه و سایر مواد غذایی این‌چنینی به آب خود آن بسنده نکنید و همواره مقداری آب درون پارچ مخلوط کن بریزید. زیرا این دستگاه به‌گونه‌ای طراحی‌شده که توانایی مخلوط کردن مواد غذایی جامد را بدون آب ندارد. حتی اگر خود ماده غذایی آبدار است، مقدار آب آن کافی نخواهد بود.

همواره به‌اندازه ظرفیت پارچ مخلوط غذا داخل آن بریزید.
برای صاف و یکدست کردن مواد غذایی که دارای ویسکوزیته بالایی هستند (مانند حلیم) ، هیچ‌گاه از مخلوط کن استفاده نکنید. زیرا این باعث تحمیل بار اضافی به موتور دستگاه شده و به آن آسیب می‌رساند.

مشخصات فنی مخلوط کن بوش مدل MMB42G0B

ابعاد : 196 × 237 × 437 میلی‌متر
وزن : 4.9 کیلوگرم
توان مصرفی : 700 وات
عملکرد پالس : دارد
ظرفیت پارچ : 1.5 لیتر
محفظه جمع آوری سیم : ندارد
جنس پارچ : شیشه
جنس بدنه : پلاستیک
جنس تیغه : استیل ضد زنگ
تنظیمات سرعت : دارد-۲ سرعته
طول سیم : ۹/0 متر
سایر مشخصات
با کاهش سر و صدا
مناسب برای خرد کردن یخ برای نوشیدنی‌های سرد
شیشه مرغوب Thermosafe برای آماده‌سازی ایمن سوپ‌های گرم و نوشیدنی‌های سرد

قیمت مخلوط کن بوش مدل MMB42G0B

شما می‌توانید با در نظر گرفتن هزینه موردنظرتان برای خرید مخلوط کن چندین مورد را انتخاب کرده و با مقایسه ویژگی‌هایی که برای هر یک از آنها معرفی کردیم ، بهترین آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها را متناسب با نیازتان انتخاب کنید. اما مخلوط کن نیز مانند هر وسیله برقی دیگر، ممکن است دیر یا زود خراب شود. کیفیت و استفاده مناسب از آن‌‌‌‌ تنها در دیر و زود شدن خرابی آن مؤثر است. مخلوط کن بوش مدل MMB42G0B می تواند نیاز هر آشپزخانه ای را برآورده کند . اگر شما قصد خرید مخلوط کن بوش مدل MMB42G0B را دارید می توانید به وبسایت ما مراجعه کنید و از قیمت این محصول مطلع شوید و این محصول را در کمترین زمان ممکن سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

منبع سایت تاپ فروش بانه :
مخلوط کن بوش مدل MMB42G0B

https://topfroosh.com/shop/مخلوط-کن-بوش-مدل-mmb42g0b/feed/ 0

منبع :تاپ فروش
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.