ابراز رضایت رئیس انستیتو بین‌المللی کشتی از کلاس استاژ مربیان در کردستان

۲,۹۶۸ بازديد

ابراز رضایت رئیس انستیتو بین‌المللی کشتی از کلاس استاژ مربیان در کردستان https://d77.ir/ابراز-رضایت-رئیس-انستیتو-بین‌المللی-ک/ دنیای 77 Sat, 06 Mar 2021 14:13:00 0000 ورزش https://d77.ir/ابراز-رضایت-رئیس-انستیتو-بین‌المللی-ک/ طبق گزارش روشنی ، کامبیز مرادی ، رئیس انستیتوی بین المللی کشتی بابیان افزود: کلاس چهارم پس از گذراندن سه دوره آموزشی در استانهای سیستان و بلوچستان ، کرمان و لرستان در استان کردستان برگزار شد. رئیس م Instituteسسه بین المللی کشتی وی افزود: هدف ما از برگزاری این کلاس ها شناسایی مربیان فعال و …

طبق گزارش روشنی ، کامبیز مرادی ، رئیس انستیتوی بین المللی کشتی بابیان افزود: کلاس چهارم پس از گذراندن سه دوره آموزشی در استانهای سیستان و بلوچستان ، کرمان و لرستان در استان کردستان برگزار شد.

رئیس م Instituteسسه بین المللی کشتی وی افزود: هدف ما از برگزاری این کلاس ها شناسایی مربیان فعال و منفعل و همچنین شناخت کامل سطح فنی و آمادگی جسمانی مربیان در سراسر کشور است.

اظهارات مرادی: چهارمین کلاس مربیگری انستیتوی بین المللی کشتی با موافقت کامل سیستم بهداشت در سنندج در سال 1999 برگزار شد و به همت هیئت کشتی استان کردستان برگزار شد. مربی کرد آموزش دیده و تحت نظارت است.

وی ادامه داد: من همچنین تئوری های این کلاس را به شرکت کنندگان آموزش دادم ، از جمله آموزش ، سیاست ورزشی و سیاست طراحی تمرین.

مرادی افزود: در پایان دوره کارآموزی ، آزمون های عملی و نظری همزمان انجام شد ، اما طبق سیاست فدراسیون و موسسه بین المللی کشتی ، صرف نظر از پذیرش و رد این افراد ، شرکت کنندگان باید برای امین در امین باشند شش ماه کلاس و پذیرفته شدگان در استان کردستان. “آنها باید دوره کارآموزی را بگذرانند و بعد از شش ماه تست های عملی و تئوری از آنها گرفته می شود و به کسانی که موفق به کسب کارت مربیگری می شوند نمره قبولی می گیرند.

وی خاطرنشان کرد: در کلاس کنترل مربیگری ، حدود 51 مربی از استان کردستان که در بولتن مربیان بودند ، از کار افتاده و حدود 44 نفر که به نوعی از دوره قبل از بولتن خارج شده بودند ، به مربیان خود اضافه شدند.

رئیس م Instituteسسه کشتی افزود: به 20 مربی فرصت داده شد تا مربیگری خود را به روز کنند تا تکنیک های اساسی مربیگری و اصول کاهش وزن ، نوع بدن ، شرایط جسمی و مربیگری را اجرا کنند و هر کسی که شکست بخورد از لیست حذف می شوند. م Instituteسسه کشتی ترک خواهد کرد.

مرادی با تشکر ویژه از جمشید خیرآبادی ، رئیس هیئت کشتی استان کردستان ، گفت: “حدود 40 کشتی گیر غیر هالانی کشتی آزاد و آزاد روز جمعه در سالن حضور داشتند و ناصر نوربخش و محسن کاوه ، مربیان کشتی آزاد ، آموزش دیدند. آنها “

وی افزود: همچنین بعد از ظهر جمعه حدود 20 کشتی گیر جوان نخبه از شهرهای استان کردستان تحت نظارت معلمان این موسسه مشکلات را برطرف و راهکار را مرور کردند.

رئیس موسسه بین المللی کشتی گفت: در این دوره طبق روال دوره قبلی داور بین المللی استان آقای رحیم پور با شرکت در کلاسهای کارآموزی و کنترل قوانین دوره کارآموزی آنها را توضیح داد.

مرادی گفت: از اینجا می خواهم فرصت را بخاطر داشته باشم و به تمام مربیان استان که از نظر فنی در وضعیت خوبی نیستند ، در مورد اصول مربیگری و قوانین مربوطه ، نوع بدن و شرایط جسمی خود هشدار می دهم که بولتن کشتی را ترک می کنند بدون هیچ شانسی. “از خودتان استفاده کنید و به وضعیت ایده آل برسانید.

وی ادامه داد: ما از نظر معلول مربیان فارغ از موقعیت و جایگاه تبعیض قائل نخواهیم شد.
پایان پیام /

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.