نخستین دوره جایزه ملی عارف به کار خود در قزوین پایان داد

۲,۹۷۱ بازديد

نخستین دوره جایزه ملی عارف به کار خود در قزوین پایان داد https://evarah.ir/2021/03/نخستین-دوره-جایزه-ملی-عارف-به-کار-خود-در/ ایواره Fri, 05 Mar 2021 02:52:10 0000 استان ها https://evarah.ir/2021/03/نخستین-دوره-جایزه-ملی-عارف-به-کار-خود-در/

به گزارش خبرگزاری ایواره از قزوین؛ اولین دوره جایزه ملی عارف با محوریت تصنیف ها و ترانه های ایرانی در دفاع از عارف قزوینی با تجلیل از برگزیدگان به پایان رسید. در مراسم اختتامیه که با حضور محمد حسین اسماعیلی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، ابوالفضل یاری مدیر سازمان مدیریت و برنامه ریزی …

منبع: خبرگذاری ایواره
نخستین دوره جایزه ملی عارف به کار خود در قزوین پایان داد

به گزارش خبرگزاری ایواره از قزوین؛ اولین دوره جایزه ملی عارف با محوریت تصنیف ها و ترانه های ایرانی در دفاع از عارف قزوینی با تجلیل از برگزیدگان به پایان رسید.

در مراسم اختتامیه که با حضور محمد حسین اسماعیلی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، ابوالفضل یاری مدیر سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، محمد بیگی مدیر کل کتابخانه ها ، قافاله باشی رئیس کمیسیون فرهنگی شهر برگزار شد. شورای ، هنرمندان و پیشگامان ، استاد علی اکبر شکارچی پیش لباس و استاد کمانچه ، میرزا علی اکبر ثقفی ، استاد موسیقی لباس و خط خوان و استاد وکالت در سالن تربیت معلم شهید رجایی قزوین برگزار شد.

عارف 6

در این جشنواره 287 اثر از 146 هنرمند از 20 استان کشور به دبیرخانه رسید و پس از بررسی آثار ، 25 اثر وارد قسمت مسابقه شدند و آثار برگزیده در فضای مجازی منتشر و در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت.

در این جشنواره سه گروه انتخاب و گروه های ستودنی معرفی شدند.

از نظر آلبوم ، آهنگسازی و آهنگسازی ، محمد جلیل عندلیبی از تهران اول ، وحید کاکاوند از قزوین دوم و محسن فرید آنلاین از قزوین به ترتیب دوم و سوم شدند.

مهرنوش ذوالفقاری از تهران نیز شایسته تقدیر بود.

عارف 8

در بخش کارهای تولیدی ، آلبوم ها و تک آهنگ ها ، هنرمند اصفهانی هان توحید وحید سوم شد و داوران این بخش هیچ کاری را شایسته مقام اول و دوم تشخیص ندادند.

کاوه پیمان از شیراز و پوریا سلیمانی از خرمدره نیز شناخته شدند.

از آلبوم “جان وطن” مهدی تیموری از قزوین نیز در این قطعه تجلیل شد.

در این مراسم استاد علی اکبر شکارچی ، استاد کمانچه. میرزا علی اکبر ثقفی قزوینی در مقابل لباس موسیقی مورد تقدیر قرار گرفت و خواننده رادیف و محمود وکیلها نوازنده سنتور بود.

عارف 7

کشف کتاب اخبار عارف قزوین در چاپ از دوره کاجار تا امروز ، تالیف و تحقیق مهدی نورمحمدی. با اجرای گروه ونداد با قطعاتی از عارف و آهنگ های زیبا از علی اکبر شکارچی ، تمثیلی با اجرای رضا پرویز زاده ، عضو هیئت داوران محمد جلیل عندلیبی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

داوری این جشنواره را داریوش پیرنیاکان ، همایون اسدی ، رضا پرویز زاده و سیامک جهانگیری بر عهده داشتند.

منبع: خبرگذاری ایواره
نخستین دوره جایزه ملی عارف به کار خود در قزوین پایان داد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.