ضرورت آسیب‌شناسی آموزش مجازی دانش‌آموزان

۲,۹۶۳ بازديد

ضرورت آسیب‌شناسی آموزش مجازی دانش‌آموزان https://d77.ir/ضرورت-آسیب‌شناسی-آموزش-مجازی-دانش‌آ/ دنیای 77 Fri, 05 Mar 2021 22:45:56 0000 جامعه و خانواده https://d77.ir/ضرورت-آسیب‌شناسی-آموزش-مجازی-دانش‌آ/ سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بر لزوم آسیب شناسی آموزش فضای مجازی تأکید کرد و گفت: از فرصت ایجاد شده برای آموزش مجازی باید برای ارتقا the این رشته و نه مشروط ساختن آموزش در ساعات مدرسه استفاده شود. این امر بستگی به ایجاد زیرساخت های لازم در آموزش و پرورش دارد. حوزه الاسلام …

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بر لزوم آسیب شناسی آموزش فضای مجازی تأکید کرد و گفت: از فرصت ایجاد شده برای آموزش مجازی باید برای ارتقا the این رشته و نه مشروط ساختن آموزش در ساعات مدرسه استفاده شود. این امر بستگی به ایجاد زیرساخت های لازم در آموزش و پرورش دارد.

حوزه الاسلام احمد حسین فلاحی در گفت وگو با دنیای 77 اظهار داشت: با گسترش تاج ، یادگیری از طریق فضای مجازی امری اجتناب ناپذیر است. البته در ابتدا معلمان و دانش آموزان با فضای مجازی آشنایی نداشتند و مدتی طول کشید تا با این مکان آشنا شوند.

نماینده مردم حمدان در مجلس افزود: این بار آموخت كه تحصیلات و حتی تربیت نباید منوط به حضور دانش آموزان در مدارس باشد و این امر از طریق فضای مجازی قابل پیگیری است. این یک فرصت جذاب و موفقیت بود که همه باید با آن آشنا شوند و از فضای مجازی آن را بیاموزند. البته آسیب هایی نیز وجود داشت که باید به طور جدی مدیریت شوند.

اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزودند: سیم کارتهای کنترل شده رایگان برای کنترل آسیبهای فضای مجازی به دانشجویان و حتی تبلتهای دانشجویی ساخت خانگی می توان داد بحث آموزش دانش آموزان نیز باید تقویت شود. زیرا در آموزش مجازی ، این قسمت تضعیف و مورد غفلت قرار گرفته است.

فلاحی گفت: یکی دیگر از مشکلات آموزش فضای مجازی کمبود تبلت و تلفن هوشمند برای همه دانش آموزان است. با این حال ، حدود سه میلیون دانش آموز هنوز با این مشکل روبرو هستند. ما پیشنهادی در بودجه ارائه داده ایم که امیدواریم بخشی از این مشکل را برطرف کند.

وی افزود: بهترین استفاده از فضای مجازی در آینده تأمین زیرساخت ها و بسترهای لازم برای تحصیل حتی در دانشگاه ها است. هم اکنون مشخص نیست که وی پس از ترک پست خود چه کاری انجام خواهد داد. اگر مشکلی داریم باید آماده ادامه تحصیل از طریق فضای مجازی باشیم.

سرانجام سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: “با توجه به اینکه مدارس کلانشهرها به دلیل آلودگی هوا برای مدت طولانی تعطیل بوده اند و اگر اکنون آلودگی هوا وجود دارد و مدارس تعطیل است ، می توان از فرصت های آموزش مجازی استفاده کرد. آموزش ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.