باسیل: از ایجاد فدرالیسم در لبنان نگرانیم/ باید لبنان را در برابر هرگونه تجاوز اسرائیل حفظ کرد

۲,۹۶۹ بازديد

باسیل: از ایجاد فدرالیسم در لبنان نگرانیم/ باید لبنان را در برابر هرگونه تجاوز اسرائیل حفظ کرد https://evarah.ir/2021/03/باسیل-از-ایجاد-فدرالیسم-در-لبنان-نگران/ ایواره Sun, 14 Mar 2021 14:30:31 0000 بین الملل https://evarah.ir/2021/03/باسیل-از-ایجاد-فدرالیسم-در-لبنان-نگران/

رهبر جنبش آزاد ملی در لبنان امروز (یکشنبه) اعلام کرد که جنبش وی نگران تصویب سیستم فدرال در این کشور است. به گزارش ایواره ، به نقل از روسیا الیوم ، جبران باسیل ، رهبر جنبش ملی آزاد در لبنان ، اظهار داشت که ارتش اولین طرف مسئول حفاظت از مرزها و موجودیت لبنان است. …

منبع: خبرگذاری ایواره
باسیل: از ایجاد فدرالیسم در لبنان نگرانیم/ باید لبنان را در برابر هرگونه تجاوز اسرائیل حفظ کرد



رهبر جنبش آزاد ملی در لبنان امروز (یکشنبه) اعلام کرد که جنبش وی نگران تصویب سیستم فدرال در این کشور است.

به گزارش ایواره ، به نقل از روسیا الیوم ، جبران باسیل ، رهبر جنبش ملی آزاد در لبنان ، اظهار داشت که ارتش اولین طرف مسئول حفاظت از مرزها و موجودیت لبنان است.

وی در یک کنفرانس خبری که طی آن هم برنامه های سیاسی و هم اقتصادی را خواند ، گفت: “این جنبش از تصویب فدرالیسم ترس دارد ، نه به این دلیل که فدرالیسم نتوانسته است برای کشورهای مشابه لبنان راه حلی پیدا کند.” با این حال ، واقعیت یکسان است ، اما از آنجا که بافت ملت ما و همپوشانی جغرافیایی آنها می تواند منجر به تقسیم قبایل داوطلبانه ساکنان شود ، و این می تواند منجر به نوعی تجزیه شود که توسط ما کاملا رد شده است.

جبران باسیل افزود: از طرف دیگر ، استراتژی دفاعی برای لبنان تضمینی است که به مردم این کشور اجازه می دهد و مجبور می شوند از هرگونه درگیری که با آنها کاری ندارند دور شوند. استراتژی دفاعی باید مبتنی بر درک درونی و حفظ عناصر قدرت لبنان باشد تا بتواند قدرت پیشگیرانه و مرکزی تصمیم دولت را بدون کنار گذاشتن حق مقدس و مذهبی برای دفاع از خود حفظ کند.

وی خواستار رفع ممنوعیت تجهیز ارتش به سلاح های لازم شد و بر لزوم تقویت لبنان در برابر هرگونه تجاوز از سوی اسرائیل یا گروه های تروریستی تأکید کرد.

جبران باسیل تأکید کرد: لبنان کشور تعادلی است و هرگونه اختلال در تعادل آن بر تنوع آن تأثیر می گذارد و هویت آن را از بین می برد.

وی تأکید کرد: بازگشت پناهندگان و پناهجویان برای لبنان شرط وجودی است و نبود آن مانعی برای صلح با اسرائیل و عاملی برای جنگ با اسرائیل است و همچنین مانعی برای ایجاد ثبات در روابط متعادل است که ما می خواهیم. با سوریه. ” ما آن را نمی پذیریم و برای هر پناهنده یا پناهنده امکان پیوستن به لبنان در جامعه خود وجود ندارد ، زیرا نه قانون اساسی ، نه زمینه های اجتماعی ، نه منابع اقتصادی و نه وضعیت جمعیت کشور اجازه این اسکان را نمی دهد.

انتهای پیام


همه محتوای سایت به وسیله سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به بازنشر می نماید، به همین خاطر مسوولیت این مقاله بر عهده پایگاه های اصلی بوده و پایگاه اینترنتی ایواره هیچ مسوولیتی در قبال این مقاله ندارد.

منبع: خبرگذاری ایواره
باسیل: از ایجاد فدرالیسم در لبنان نگرانیم/ باید لبنان را در برابر هرگونه تجاوز اسرائیل حفظ کرد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.