نقشه گردشگری منطقه 11 منتشر شد

انواع کولر گازی اجنرال

نقشه گردشگری منطقه 11 منتشر شد

۲,۵۵۳ بازديد

نقشه گردشگری منطقه 11 منتشر شد https://d77.ir/نقشه-گردشگری-منطقه-11-منتشر-شد/ دنیای 77 Sun, 14 Mar 2021 19:52:44 0000 استانی https://d77.ir/نقشه-گردشگری-منطقه-11-منتشر-شد/ به گزارش خبرگزاری دنیای 77 از تهران؛ علی اسماعیل زاده با اشاره به تعطیلات پیش رو در ایام نوروز که به دلیل شیوع بیماری عروق ویروس کرونا قلب در سال جاری از سفر شهروندان جلوگیری کرده است ، اظهار داشت: وی گفت: در نوروز 1400 شهروند تهرانی می توانند از مرکز گردشگری در مجاورت مرکز …

به گزارش خبرگزاری دنیای 77 از تهران؛ علی اسماعیل زاده با اشاره به تعطیلات پیش رو در ایام نوروز که به دلیل شیوع بیماری عروق ویروس کرونا قلب در سال جاری از سفر شهروندان جلوگیری کرده است ، اظهار داشت: وی گفت: در نوروز 1400 شهروند تهرانی می توانند از مرکز گردشگری در مجاورت مرکز پایتخت و بافت تاریخی حصار ناصری دیدن کنند.

اسماعیل زاده با تأکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در همه مکان های رویدادهای تاریخی ، افزود: در نقشه گردشگری منطقه 11 که امسال با تمرکز در خیابان ولیعصر به روز شده است ؛ با فرصت های گردشگری و اوقات فراغت ، 110 مکان برگزاری رویداد راه اندازی شده است که 40 جاذبه گردشگری در بالاترین جاده های خاورمیانه واقع شده است.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 11 گفت که خیابان ولی عصر به زودی در سراسر جهان ثبت خواهد شد. وی ادامه داد: 5 کیلومتر از این جاده 18 کیلومتری منطقه 11 است که شامل جاده میدان راه آهن تاریخی به آنگلاب و 40 نقطه گردشگری از جمله قهوه خانه آذری 100 ساله قدیمی ترین ساعت در شهر مشعر الشرق است. ساعت مچی مسجد سلطان ، که در دوره قاجار ساخته شده است ، خانه انیس الدوله ، موزه و خانه مینا ، قدیمی ترین شیرینی فروشی در تهران ، مسجد فخریه ، موزه هنرهای ایرانی (کاخ مرمر) ، خانه دفتری متین ، تئاتر نوفل لوشاتو ، تئاتر شهر و … را می توان نام برد.

وی افزود: پنج مسیر پیشنهادی برای سفر یک روزه در نقشه گردشگری معرفی شده است. علاقه مندان می توانند به میدان حسن آباد ، موزه ثبت احوال ، لولاگر اولی (تنها آثار باستانی تهران) ، عمارت منشی باشی ، موزه مقدم ، قرآن مراجعه کنند. موزه ، انجمن فلسفه و خرد ، میدان هور ، موزه روانپزشکی ، مسجد توتونچی ، موزه تنباکو ، خانه امیر بهادر ، خانه تایمور تاش (موزه جنگ) و غیره

به گفته اسماعیل جاده ، این نقشه ها به صورت رایگان در موزه های منطقه یازدهم توزیع می شوند و پرونده نقشه ها در شبکه های اجتماعی و وب سایت منطقه یازدهم در دسترس خواهد بود.

0000000

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.