مخلوط کن فیلیپس مدل HR2102

انواع کولر گازی اجنرال

مخلوط کن فیلیپس مدل HR2102

۲,۹۶۹ بازديد

مخلوط کن فیلیپس مدل HR2102 https://topfroosh.com/shop/مخلوط-کن-فیلیپس-مدل-hr2102/ https://topfroosh.com/shop/مخلوط-کن-فیلیپس-مدل-hr2102/#respond فروشگاه اینترنتی تاپ فروش Fri, 12 Mar 2021 12:41:35 0000 https://topfroosh.com/?post_type=product&p=1200

  • جنس پارچ: پلاستیک
  • جنس بدنه: پلاستیک
  • تنظیمات سرعت: دارد
  • عملکرد پالس: دارد

منبع سایت تاپ فروش بانه :
مخلوط کن فیلیپس مدل HR2102

معرفی مخلوط کن فیلیپس مدل 2102

مخلوط کن فیلیپس  HR2102 با توان مصرفی 400 وات است و جنس بدنه آن از پلاستیک بوده و جنس تیغه ی این مخلوط کن استیل ضد زنگ است. تنظیمات سرعت و عملکرد پالس دارد. همینطور این مخلوط کن دارای وزن 2.2 کیلوگرم است. می توانید ان را بشویید و حتی در ماشین ظرفشویی ان را بشویید و محفظه ی جمع آوری سیم را داراست. این مخلوط کن دارای 5 تیغه ستاره و آسیاب چند کاره به همراه تیغه ی مخصوص و پایه غیر لغزش و قابلیت جداشدن تیغه و قابلیت خرد کردن یخ دارد.

طراحی و جنس بدنه مخلوط کن

استفاده از جنس پلاستیک در ساخت مخلوط کن فیلیپس مدل 2102 سبب افزایش طول عمر و کاهش وزن این مخلوط کن شده است. فیلیپس به منظور افزایش کارایی از پارچ پلاستیکی با ظرفیت 1.5 لیتر در مخلوط کن Philips HR2102 کمک گرفته است. مخلوط کن حرفه ای فیلیپس تیغه هایی تمام استیل ضد زنگ کمک گرفته و طول عمرش بالا است.

 فیلیپس در ساخت PHILIPS Blender HR2102 امکان آسیاب با تیغه های مخصوص را ایجاد کرده است. میکسر اصلی فیلیپس مدل HR2102 از توان 400 وات و امکان تغییر سرعت 2 حالته و همچنین عملکرد پالس برای ایجاد بازدهی بیشتر کمک گرفته است. بلندر یکی از تجهیزات بسیار مهم است که باید در هر آشپزخانه در دسترس باشد. با مخلوط کن فعالیت پخت و پز در آشپزخانه راحت تر و بدون هیچ زحمتی با دست انجام خواهد پذیرفت. مخلوط کن HR2102 یکی از محصولات و تجهیز لوازم آشپزخانه با کیفیت شرکت فیلیپس می باشد. با استفاده  از مخلوط کن فیلیپس HR 2102، شما می توانید انواع مختلفی از آب میوه های تازه و دیگر مواد غذایی را با سهولت آماده کنید.

مشخصات فنی مخلوط کن فیلیپس

این مخولط کن با طراحی موتور 400 وات و 4 تیغه ProBlend  مجهز شده است. مخلوط کن فیلیپس HR 2102 به شما کمک خواهد انواع مواد غذایی خوشمزه و نوشیدنی را برای عزیزان خود آماده کنید. با یک تیغه بسیار تیز درست کردن آب میوه تازه و سالم بسیارساده و آسان خواهد بود. شما می توانید با استفاده از این دستگاه هر روز از یک نوشیدنی سالم لذت ببرید. علاوه بر این شما می توانید از این مخلوط کن برای آماده کردن انواع دسرها ، سس ها ، پوره سیب زمینی و غیره استفاده کنید.

تیغه هایش فولادی دندانه دار و طراحی زیبا و با دوام است. پارچ مندرج 1.5 لیتری دو سرعت مختلف همراه با پالس و حداکثر توان 400 وات است. مخلوط کن فیلیپس 2102 دارای موتوری قدرتمند با توان 400 وات می باشد. این میزان توان قدرتی مناسب به دستگاه بخشیده و سرعت آن را نیز افزایش می دهد.

توان 400 وات برای مخلوط کن عالی بوده و با افزایش قدرت و کارایی دستگاه باعث افزایش طول عمر و دوام عالی در مخلوط کن2102 می شود. به طور کلی این میزان توان تاثیر مستقیمی بر روی افزایش سرعت، افزایش قدرت و کارایی، افزایش دوام و طول عمر دستگاه خواهد داشت.

عملکرد این مدل مخلوط کن

در مخلوط کن فیلیپس 2 سطح سرعت وجود دارد تا کاربر با توجه به میزان سختی مواد غذایی و زمانی که نیاز دارد سرعت مورد نظر خود را از میان سطح سرعت 1 (کم) و سطح سرعت 2 (زیاد) انتخاب کند. با وجود موتور قدرتمند این مخلوط کن و دو سطح سرعت متغیر، مواد غذایی به بهترین شکل خرد و مخلوط می کند. علاوه بر این سرعت ها، عملکرد پالسی نیز در مخلوط کن فیلیپس 2102 قرار دارد. با انتخاب این عملکرد، تیغه های مخلوط کن به صورت لحظه ای حرکت می کنند و با چرخش مواد باعث مخلوط شدن تمام بخش های مواد غذایی به صورت یکسان می شود. اگر فقط ولوم در جهت خلاف عقربه‌های ساعت بچرخانیم تا نشانگر ولوم روی حرف P قرار بگیرد.

نحوه استفاده از مخلوط کن فیلیپس

در این حالت موتور با بیشترین سرعت و بالاترین قدرت ممکن شروع به چرخش خواهد کرد. اما بهتر است از این حالت فقط برای چند ثانیه و به صورت محدود استفاده نماییم تا  موتور آسیب وارد نشود. برای آنکه بتوانیم پارچ و یا ظرف مینی آسیاب را روی پایه‌ی اصلی مخلوط کن 2102 درست جا بیاندازیم بهتر است به نشنانگر قفل روی بدنه دقت کنیم. زمانی که نشانگر درست روی شکل قفل قرار بگیرد پارچ مخلوط کن و یا ظرف آسیاب به درستی در جای خود قرار گرفته است سپس می توانید خیال راحتی داشته باشید زیرا ایمنی کار رعایت شده است. این ویژگی به طول عمر دستگاه نیز کمک خواهد کرد. دهانه به صورتی جالب ساخته شده است.

دهانه‌ی خروجی پارچ مخلوط کن 2102 در طراحی جدید خود به گونه‌ای ساخته شده است که همچون یک سیستم ضد چکه عمل کرده و مانع از ریخته شدن نوشیدنی‌ها در حین سرو کردن در لیوان‌ها خواهد شد. نتیجه می‌گیریم که فیلیپس در طراحی‌های خود کوچکترین موارد را نیز در نظر می‌گیرد. همان‌طور که گفته شد شرکت فیلیپس در طراحی محصولات خود تمامی جانب ها را در نظر می‌گیرد این‌بار مخلوط کن فیلیپس 2102 مجهز به یک دسته کاملا ارگونومیک است به طوریکه به هیچ عنوان دست را اذیت نمی‌کند.

امکانات دیگر و مشخصات محصول

مخلوط کن 2102 مجهز به محفظه‌ای برای جمع آوری سیم برق می‌باشد.بنابراین هنگامی که کار با مخلوط کن تمام شد می‌توان سیم را داخل محفظه قرار داد. در این حالت می‌توان مخلوط کن را در هر جایی که بخواهیم قرار دهیم بدون اینکه فضا زیادی را اشغال کند. تمامی قطعات جانبی مخلوط کن Philips مدل 2102 را می توان در ماشین ظرفشویی قرار داد. پارچ مخلوط کن، درپوش مخلوط کن و ظرف مینی خرد کن یا آسیاب را می‌توان در ماشین ظرفشویی قرار داد، بدون آنکه آسیبی ببینند. مخلوط کن فیلیپس 2102 مجهز به پارچ 1.5 لیتری از جنس پلاستیک فشرده می باشد. این پارچه به گونه‌ای طراحی شده است که در مقابل شکسته شدن به شدت مقاوم است و در اصطلاح Break Resistant است.

کارایی بالا و عالی

ظرفیت اسمی این مخلوط کن فیلیپس 1.5 لیتر است و البته در عمل بهتر است تا از 1.25 لیتر آن استفاده شود تا هنگام کار کردن مواد غذایی به بیرون نریزد. پس می‌توان گفت که ظرفیت عملی پارچ مخلوط کن 2102 برابر با 1.25 لیتر می‌باشد. مخلوط کن فیلیپس 2102 یک مخلوط کن خانگی است که توانی برابر با 400 وات دارد. این میزان از قدرت موتور برای مصارف خانگی مناسب است و می‌تواند هر نوع نوشیدنی و اسموتی را برای ما تهیه کند. شاید در نگاه اول مخلوط کن 2102 با قدرت 400 وات، نسبت به مخلوط کن‌های هم رده‌ی بازار، توان کمی داشته باشد، اما نکته‌ی مهم اینجاست که برای مصارف خانگی نیازی به توان مصرفی زیادی نیست و توان 400 وات مناسب است.

چرا از مخلوط کن استفاده میکینم

سرعت در آشپزی یکی از عواملیست که امروزه نقش پررنگی پیدا کرده و وسایلی هم بتوانند سهولت در کار را به بار بیاورند و هم نتیجه مطلوب در آشپزی داشته باشند در آشپزخانه‌ها بسیار زیاد است. مخلوط کن هم جز این دسته به حساب می‌آید. تعداد بالای شرکتهای تولید کننده لوازم خانگی برقی برندهای معتبر و محصولات متنوع باعث شده در خرید مخلوط کن دست مخاطب باز باشد.

یکی از تولیدکنندگان اصلی این محصول فیلیپس است که در ادامه مدل HR2102 محصول این شرکت را بررسی خواهیم کرد. مخلوط کن 2102 فیلیپس مجهز به تکنولوژی ProBlend4 می‌باشد. به معنایی دیگر، این مخلوط کن فیلیپس مجهز به تیغه‌ای 4 پره از جنس استیل ضد زنگ است که به گونه‌ای خاص طراحی شده است تا تقریبا هر نوع میوه‌ای را به طور کامل مخلوط کرده و نوشیدنی‌هایی فوق العاده تهیه نماید.

طراخی خاص تیغه ها در این خردکن

 طراحی تیغه‌ها به گونه‌ای است که میوه را قطعه قطعه کرده و آن را به طور کامل مخلوط نموده و اسموتی‌های بی‌نظیری را تهیه می‌نماید. در این شرکت به همراه این مخلوط کن 2102 فیلیپس یک مینی خردکن مجهز به تیغه‌ی 4 پره از استیل ضد زنگ نیز طراحی کرده است که می‌تواند به جای پارچ مخلوط کن قرار بگیرد و تبدیل به یک خرد‌کن 400 واتی شود. از این خرد کن می‌توان برای خرد کردن انواع آجیل و ادویه جات استفاده نمود و می‌توان گفت که یک آسیاب حرفه‌ای می‌باشد. سرعت چرخش موتور 400 واتی مخلوط کن فیلیپس 2102 را می توان در 2 سطح تنظیم نمود. در وقاع متناسب با نوع میوه و نوع نوشیدنی که قصد تهیه‌ی آن را داریم می‌توان سرعت چرخش را در 2 سطح تنظیم نمود.

سرعت در آشپزی از عامل هایی است که بسیار دارای اهمیت است و امروزه نقش زیادی پیدا کرده و اگر وسایلیدر اشپزخانه باشند که در کار شما راحتی بیاورند بسیار مفید خواهد بود. مخلوط کن هم جز این دسته ها است. تعداد بالای شرکتهای تولید کننده لوازم خانگی برقی برندهای معتبر و محصولات متنوع باعث شده در خرید مخلوط کن دست مخاطب باز باشد.

ظاهر مخلوط کن و امکانات مفید

ظاهر جذاب و گیرای این مخلوط کن به رنگ سفید است و با چیدمان اکثر خانه‌ها هماهنگ بوده و جلوه‌ی خاصی به ان می‌بخشد. وزن بسیار سبک و کم بوده و جابجایی آن را برای داشتن چیدمان بهتر ممکن می‌کند. محفظه‌ای نیز برای جمع‌آوری سیم طراحی شده است تا هیچ چیز اضافه‌ای اطراف کالا نباشد. توان چهارصد واتی به علاوه ظرف 1.5 لیتری پارچ برای یک خانواده‌ی معمولی و به طور کل مصرف خانگی مناسب است.

بدنه از پلاستیک مقاوم طراحی شده و تیغه‌ها از استیل ضد زنگ که عمر دستگاه را زیاد می‌کند. از لحاظ عملکرد نیز باید گفت که دو سرعته بود و تنظیمات مربوط به سرعت را داراست. پایه‌ها برای جلوگیری از تکان و حرکت زیاد ضد لرزش ساخته شده‌اند. قابلیت پالس به شما امکان مخوط کردن کامل می‌دهد.

نحوه شستشوی مخلوط کن

آسیاب کردن نیز به وسیله آن ممکن است که هم برای مواد سخت و هم نرم بیار کاربردی است. امکان شست شو در ماشین طول سیم مناب و بسیار موارد دیگر باعث می شود این مدل یک محصول ایده‌آل برای خرید و استفاده باشد. تمیز کردن دستگاه مخلوط کن معمولا پس از استفاده بسیار دشوار است. اما شستن و تمیز کردن بلندر فیلیپس بسیار آسان و ساده است . برای تمیز این دستگاه می توانید به سادگی تیغه و ظرف را جدا کنید. بنابراین شما می توانید به سادگی ظرف و تیغه را تمیز کنید. وجود مخلوط کن در آشپز خانه شما باعث می شود تا شما هر روز از انواع آب میوه های تازه و سالم استفاده کنید.

علاوه بر این می توانید با استفاده از این دستگاه انواع خمیر کیک و شیرینی را در مدت زمان کمک بدون نیاز به دست آماده کنید.  دیگر مخلوط کردن و همزدن مواد با دست را فراموش کنید. طراحی زیبا و ظریف این دستگاه به کیفیت این مخلوط کن اضافه می کند. استفاده از موتور قدرت 400 وات  در این دستگاه راحتی در فرایند مخلوط کردن مواد غذایی را فراهم می کند.

قیمت ها

جهت اطلاع پیدا کردن از قیمت مخلوط کن فیلیپس در این مدل و خرید ان به سایت اینترنتی ما در “تاپ فروش” مراجعه کنید.

منبع سایت تاپ فروش بانه :
مخلوط کن فیلیپس مدل HR2102

https://topfroosh.com/shop/مخلوط-کن-فیلیپس-مدل-hr2102/feed/ 0

منبع :تاپ فروش
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.