مجوز چین برای تزریق واکسن کرونا به کودکان سه ساله

۲,۵۱۰ بازديد

مجوز چین برای تزریق واکسن کرونا به کودکان سه ساله https://evarah.ir/2021/06/مجوز-چین-برای-تزریق-واکسن-کرونا-به-کودک/ ایواره Sun, 06 Jun 2021 08:06:55 0000 اجتماعی https://evarah.ir/2021/06/مجوز-چین-برای-تزریق-واکسن-کرونا-به-کودک/

چین تصویب واکسن Covid-19 برای کودکان سه ساله را اعلام کرد. به گزارش ایواره ، مقامات چینی تزریق واکسن ویروس سینوواک (Corovavirus) به کودکان را تأیید کرده اند و چین را اولین کشوری می دانند که واکسن سه ساله را مجاز می داند. تاکنون ، ایمنی در برابر بیماری Covid-19 در افراد 18 سال به …

منبع: خبرگذاری ایواره
مجوز چین برای تزریق واکسن کرونا به کودکان سه ساله

چین تصویب واکسن Covid-19 برای کودکان سه ساله را اعلام کرد.

به گزارش ایواره ، مقامات چینی تزریق واکسن ویروس سینوواک (Corovavirus) به کودکان را تأیید کرده اند و چین را اولین کشوری می دانند که واکسن سه ساله را مجاز می داند.

تاکنون ، ایمنی در برابر بیماری Covid-19 در افراد 18 سال به بالا محدود بود.

مدیران شرکت دارویی سینووک در بیانیه ای اعلام کردند که این شرکت تزریق واکسن ویروس کرونا را که توسط این شرکت تولید شده تأیید کرده است. دولت چین هنوز زمان دقیق واکسیناسیون برای کودکان را اعلام نکرده است.

رسانه های محلی گزارش دادند که تزریق واکسن Synovac به گروه های جدیدتر به توسعه استراتژی های واکسیناسیون در چین بستگی دارد.

نتایج اولیه آزمایشات بالینی مرحله اول و دوم واکسن نشان می دهد که واکسن synovac ممکن است در کودکان پاسخ ایمنی ایجاد کند. همچنین ، عوارض جانبی این واکسن تاکنون خفیف بوده است.

انتهای پیام

منبع: خبرگذاری ایواره
مجوز چین برای تزریق واکسن کرونا به کودکان سه ساله

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.