فاز دوم طرح ملی یاس در قزوین آغاز بکار کرد

۲,۵۱۸ بازديد

فاز دوم طرح ملی یاس در قزوین آغاز بکار کرد https://evarah.ir/2021/06/فاز-دوم-طرح-ملی-یاس-در-قزوین-آغاز-بکار-ک/ ایواره Thu, 10 Jun 2021 12:07:54 0000 استان ها https://evarah.ir/2021/06/فاز-دوم-طرح-ملی-یاس-در-قزوین-آغاز-بکار-ک/

به گزارش خبرگزاری ایواره از قزوین؛ تهمینه ابراهیمی ، معاون آموزشی و تحقیقات جمعیت هلال احمر استان قزوین در این باره اظهار داشت: برای انجام مأموریت این جمعیت مرحله دوم پروژه یاس با توجه به شرایط و موانع موجود در استان قزوین آغاز شد. ، و همچنین اعضای هلال احمر برای دستیابی به مهارت های …

منبع: خبرگذاری ایواره
فاز دوم طرح ملی یاس در قزوین آغاز بکار کرد

به گزارش خبرگزاری ایواره از قزوین؛ تهمینه ابراهیمی ، معاون آموزشی و تحقیقات جمعیت هلال احمر استان قزوین در این باره اظهار داشت: برای انجام مأموریت این جمعیت مرحله دوم پروژه یاس با توجه به شرایط و موانع موجود در استان قزوین آغاز شد. ، و همچنین اعضای هلال احمر برای دستیابی به مهارت های مورد نظر در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی.

وی افزود: با اتخاذ این رویکرد و با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) ، پروژه مشترکی تحت عنوان “طرح ملی” یاس “اصحاب مضر” در سال گذشته در دستور کار قرار گرفت که در آن وی برای روش های امداد رسانی اضطراری و بلایای طبیعی آماده است ، دختران در گروه سنی 30 تا 40 سال در استان با حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) آموزش های لازم را می بینند و در نهایت از این ظرفیت در خانه های هلال استان استفاده می شود.

ابراهیمی ادامه داد: افراد فعال در هلال خانه های استان وارد چرخه و فرایندی می شوند که در صورت بروز بحران می توانند خانواده آنها را در مرحله اول ، در مرحله دوم و اعضای محله خود را در مرحله اول از بحران نجات دهند. در مورد خطرات و کمک های اولیه فرد قادر به انجام کارهای مشترک خواهد بود.

وی با بیان اینکه این پروژه باعث ایجاد هماهنگی و افزایش پایداری در ابعاد محلی و استانی می شود ادامه داد: در تعامل دختران مشتری 30 تا 40 ساله با هلال احمر در این پروژه ، علیرغم مزایای مرتبط با شرایط بحرانی در همچنین در توانمندسازی اجتماعی ، ارتباطی و آموزشی آنها مثر است.

سرانجام معاون آموزشی و پژوهشی جمعیت هلال احمر استان قزوین خاطرنشان کرد: این پروژه تا پایان سال 1400 ادامه دارد و تا پایان پروژه 250 نفر از خواهران مشتری در حالت آماده باش در برابر خطرات و ابتدا آموزش می بینند. کمک.

48

منبع: خبرگذاری ایواره
فاز دوم طرح ملی یاس در قزوین آغاز بکار کرد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.