رئیس دادگستری همدان: طرح های مبتکرانه دستگاه قضایی همدان مورد استقبال آیت الله رئیسی قرار گرفت

۲,۵۰۶ بازديد

رئیس دادگستری همدان: طرح های مبتکرانه دستگاه قضایی همدان مورد استقبال آیت الله رئیسی قرار گرفت https://evarah.ir/2021/06/رئیس-دادگستری-همدان-طرح-های-مبتکرانه-د/ ایواره Tue, 22 Jun 2021 12:25:33 0000 استان ها https://evarah.ir/2021/06/رئیس-دادگستری-همدان-طرح-های-مبتکرانه-د/

به گزارش خبرگزاری ایواره همدان؛ محمدرضا عدالتخواه صبح امروز در جلسه شورای معاونین دادگستری با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان با تبریک فرارسیدن میلاد باسعادت امام رضا (ع) و گرامیداشت هفته قوه قضائیه ، از حضور حماسی مردم در انتخابات تشکر کرد انتخابات پرشور آیت الله رییسی به عنوان رئیس جمهور میزان …

منبع: خبرگذاری ایواره
رئیس دادگستری همدان: طرح های مبتکرانه دستگاه قضایی همدان مورد استقبال آیت الله رئیسی قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری ایواره همدان؛ محمدرضا عدالتخواه صبح امروز در جلسه شورای معاونین دادگستری با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان با تبریک فرارسیدن میلاد باسعادت امام رضا (ع) و گرامیداشت هفته قوه قضائیه ، از حضور حماسی مردم در انتخابات تشکر کرد انتخابات پرشور آیت الله رییسی به عنوان رئیس جمهور میزان رضایت قشرهای مختلف مردم از کار قوه قضائیه را نشان می دهد.

برنامه های ابتکاری دادگستری همدان مورد استقبال آیت الله رئیسی قرار گرفت

وی با اشاره به پروژه های نوآورانه اجرا شده مانند تشکیل ستاد تدوین قلب و کمیته های فرعی آن گفت: اینها پروژه های ابتکاری هستند که براساس اعلام گام دوم انقلاب و بر اساس سند تحول دادگستری در استان. “وی توسط رئیس قوه تأیید شده است و اکنون در سراسر کشور شناخته شده است.

رئیس کل دادگستری استان همدان از کاهش 85 درصدی پرونده های عقب مانده در 21 ماه گذشته خبر داد و افزود: حرکت به سمت محرومیت از آزادی و مجازات های جایگزین حبس در مقایسه با دادگستری تأثیر مثبتی بر دادگستری داشته است.

سازش در 25 مورد قتل عمد در 21 ماه گذشته

عدالتخواه خاطرنشان کرد: فعالیت کمیته های سازش و مرتد به عنوان کمیته های ویژه بنیاد تلفیق قلب برای صلح و سازش منجر به تعداد قابل توجهی پرونده قضایی شده است تا جایی که 25 مورد قتل عمد با سازش و بخشودگی به پایان رسید.

بیش از 16 میلیارد دلار جریمه در مورد مسائل صلح و سازش بخشیده شده است

وی تصریح کرد: با فعالیت های کمیته بخشودگی در حدود سال گذشته ، بیش از 1500 پرونده قضایی در استان همدان با انطباق به پایان رسید ، بنابراین در پایان ، 16 میلیارد و 274 میلیون دلار جریمه از جنبه خصوصی جریمه می شود.

وی همچنین به توسعه رویه های الکترونیکی برای تسریع در روند دادرسی اشاره کرد و گفت: در 21 ماه گذشته با اجرای سه برنامه دادرسی ، شعبه و کیفیت منطقه ای ، برای رضایت مردم دادگستری استان و تأیید آرا اضافه شده است.

اولین سفارش تعداد افراد بخشیده شده از آن استان همدان است

رئیس دادگستری استان همدان افزود: در یک سال گذشته بیشترین آمار فراموشی در کشور در استان همدان رخ داده است و سیستم قضایی استان در این کشور رتبه اول را دارد.

48

منبع: خبرگذاری ایواره
رئیس دادگستری همدان: طرح های مبتکرانه دستگاه قضایی همدان مورد استقبال آیت الله رئیسی قرار گرفت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.