لزوم درایت و دقت اعضای جدید شورای شهر در انتخاب شهردار کاردان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

۲,۹۰۶ بازديد

لزوم درایت و دقت اعضای جدید شورای شهر در انتخاب شهردار کاردان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://d77.ir/لزوم-درایت-و-دقت-اعضای-جدید-شورای-شهر-در/ دنیای 77 Sun, 25 Jul 2021 01:28:43 0000 عمومی https://d77.ir/لزوم-درایت-و-دقت-اعضای-جدید-شورای-شهر-در/ به گزارش خبرنگار میهر ، فردوس همتی شنبه شب در جلسه ای با ششمین اعضای منتخب شورای اسلامی بندرعباس گفت:. وی خواستار مدیریت صحیح و ساختار مناسب شورای شهر برای حرکت شهرداری در مسیر درست شد و ادامه داد: اعضای شورای شهر بندرعباس باید به مسئولیت های خود برای مهمترین بندر ایران نگاه کنند. استاندار …

به گزارش خبرنگار میهر ، فردوس همتی شنبه شب در جلسه ای با ششمین اعضای منتخب شورای اسلامی بندرعباس گفت:.

وی خواستار مدیریت صحیح و ساختار مناسب شورای شهر برای حرکت شهرداری در مسیر درست شد و ادامه داد: اعضای شورای شهر بندرعباس باید به مسئولیت های خود برای مهمترین بندر ایران نگاه کنند.

استاندار هرمزگان افزود: بندرعباس باید خود را به عنوان بهترین و مهمترین شهر بندری ایران نشان دهد و باید نمادی ملی باشد و بهترین شرایط زندگی را در بندرعباس ایجاد کند.

همتی گفت: کارهای بزرگی می توان در شهر بندرعباس انجام داد و شورای اسلامی شهر بندرعباس باید با وحدت و همدلی این گام را بردارد.

وی با تأکید بر لزوم اتخاذ راهکار برای انتخاب شهردار کارآمد و باانگیزه بندرعباس توسط اعضای شورای شهر ، گفت: برای آنها مهم است که مردم در شهرداری شکل بگیرند تا مشکلات شهر را می توان در یک زمان قابل قبول حل کرد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: با حمایت هایی که از استاندار و قوه مجریه داریم امیدواریم اقدامات جدیدی در بندرعباس برای تأمین مصلحت مردم انجام شود و اقدامات خوبی در این شهرستان انجام شود.

همتی بر لزوم تخصیص اعتبار به شهرداری بندرعباس از منطقه ارزش افزوده برای ساخت در بندرعباس تأکید کرد و گفت: از تسهیلات و اوراق قرضه بانکی می توان با استفاده از ظرفیت موجود در قانون بودجه ، اجرای پروژه های زیربنایی را تأمین کرد.

وی خواستار نظارت دقیق بر عملکرد مالی شهرداری توسط شورای شهر شد و بر لزوم آشنایی اعضای شورای شهر با آیین نامه ها تأکید کرد.

استاندار هرمزگان گفت: اعضای شورای شهر با شناخت و تمرکز بر اولویت ها می توانند برای شهر بندرعباس بهتر عمل کنند.

همتی در ادامه به بیان جزئیات مربوط به اجرای طرح مدیریت فاضلاب بزرگ بندرعباس برای رسیدگی به این مهم بندرعباس پرداخت و افزود: اجرای نظارت بر عباس نیز ایجاد شده است.

وی با اشاره به پروژه بلوار ساحل شرقی در بندرعباس افزود: این بلوار به گونه ای طراحی شده است که در کشور بی نظیر است و با خلاقیت و نوآوری تفاوت اساسی در شهر بندرعباس ایجاد می کند.

استاندار هرمزگان گفت: نوسازی بافت های فرسوده ، توسعه و بهسازی فضای سبز و تمرکز بر ساخت ماریناها و اسکله های گردشگری از دیگر مواردی است که باید در بندرعباس مورد توجه قرار گیرد.

بندرعباس از زحمات و تشکرهای شهردار بندرعباس و اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی مجتمع شهرداری قدردانی کرد و استاندار هرمزگان برای مردم منتخب دوره ششم شورای اسلامی آرزوی موفقیت کرد .

در این جلسه ، اعضای منتخب دوره ششم شورای اسلامی شهر بندرعباس نظرات خود را در مورد بافت فرسوده شهر ، مالیات بر ارزش افزوده ، آلودگی ، تملک زمین ، بازگشایی جاده ، استخدام ، برنامه ریزی دقیق و غیره ذکر کردند.

اعضای منتخب بندرعباس ناگار پریشاد با دستور رئیس جمهور فعالیت های اجرایی مدیریت بزرگ فاضلاب در بندرعباس را آغاز کرده و مشکل فاضلاب بندرعباس را خواسته ای طولانی و عادلانه از سوی مردم عنوان کرده اند. این شهر را ستایش کنید و آنرا اثری بزرگ بنامید که سالهاست روی زمین است و شهرداری به تنهایی قادر به تکمیل آن نیست.

این اعضا از استاندار هرمزگان خواستند که برای تکمیل این پروژه مهم بندرعباس و پیگیری آن با پشتکار و تلاش مجدانه تلاش کند و تا زمان اتمام آن استقامت کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.