قیمت تلویزیون سونی 65X80J سایز 65 اینچ- کیفیت تصویر 4k و پردازنده XR

۲,۴۵۳ بازديد

قیمت تلویزیون سونی 65X80J سایز 65 اینچ- کیفیت تصویر 4k و پردازنده XR https://titr-news.ir/2021/10/قیمت-تلویزیون-سونی-65x80j-سایز-65-اینچ-کیفیت-ت/ تیتر نیوز Thu, 07 Oct 2021 00:37:44 0000 اجتماعی اخبار مشاغل استان ها اقتصادی بین الملل عمومی https://titr-news.ir/2021/10/قیمت-تلویزیون-سونی-65x80j-سایز-65-اینچ-کیفیت-ت/ مشخصات اندازه تلویزیون هوشمند سونی 65X80J 65 تلویزیون سونی 65X80J این یکی از تلویزیون هایی است که در سال 2021 معرفی شد و دارای ویژگی های بیشتری نسبت به نسخه 2020 است که توجه کاربران را به خود جلب کرد. با توجه به این ویژگی ها ، خرید تلویزیون سونی یکی از انتخاب های مصرف …

مشخصات اندازه تلویزیون هوشمند سونی 65X80J 65

تلویزیون سونی 65x8000j

تلویزیون سونی 65X80J این یکی از تلویزیون هایی است که در سال 2021 معرفی شد و دارای ویژگی های بیشتری نسبت به نسخه 2020 است که توجه کاربران را به خود جلب کرد. با توجه به این ویژگی ها ، خرید تلویزیون سونی یکی از انتخاب های مصرف کننده است. این محصول با کیفیت تصویر 4K توانایی فوق العاده ای در نمایش تصاویر با کیفیت بالا و کنتراست عالی دارد.

تلویزیون سونی X8000J دارای صفحه نمایش 65 اینچی و رزولوشن 3840 x 2160 می باشد.تصاویر این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است و کاربر در نهایت می تواند با تماشای تلویزیون آن را تجربه کند. این تلویزیون علاوه بر نمایش تصاویر با وضوح استثنایی ، از تولید صدا با کیفیت بالا نیز بهره می برد.

سونی برای این محصول از پردازنده قدرتمند X1 4K HDR استفاده کرده است که یکی از ویژگی های جدید این شرکت است و نسبت به نسخه های قبلی تغییرات قابل توجهی در پردازش تصویر دارد. تلویزیون سونی 65X80J با استفاده از این پردازنده می تواند عملکرد داخلی خوب و با کیفیتی را ارائه دهد. فناوری HDR توانایی تلویزیون 65X8000J را در ایجاد تصاویر زیبا افزایش می دهد.

اگر به دنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و می خواهید جدیدترین مدل های همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید ، بخش تلویزیون و دسته تلویزیون 2021 را از طریق منوی موجود در سایت بررسی کنید.

این محصول دارای فناوری 4K X-Reality Pro است که می تواند تصاویر را با سرعت بالا بچرخاند و می تواند تصاویر را با نویز تشخیص داده و نویز آن را ثبت کرده و کیفیت بالایی را ارائه دهد. با استفاده از این فناوری قادر است تصاویر زیبا و کاملاً متضاد را به نمایش بگذارد و با وجود نمایش عالی داخلی ، می تواند هیجان کامل را برای کاربر به ارمغان آورد.

این محصول از فناوری های Dolby Atoms و Vision پشتیبانی می کند که در ارائه صدای محیط بسیار مثر است. این محصول دارای دو بلندگو ساخته شده از اسپیکر X-Balanced است که در مجموع توان خروجی 20 وات را دارد. LED هوشمند سونی 65X8000J دارای طراحی منحصر به فرد و زیبایی است که نسبت به قبل نازک تر و ضخامت کمتری دارد که زیبایی بی نظیری را به آن افزوده است.

سونی برای این محصول از سیستم عامل اندروید نسخه 10 استفاده کرده است. بنابراین به کاربران امکان ایجاد یک محیط خوب و کارآمد را می دهد. با استفاده از این سیستم عامل ، کاربران می توانند از انواع نرم افزارها استفاده کنند. این محصول دارای شکل منحصر به فرد و باریکی در مقایسه با سایر محصولات است که نقش مهمی در انتخاب محصول کاربران داشته است.

صفحه نمایش 4K بر روی تلویزیون سونی 65X8000J

صفحه نمایش 4K بر روی تلویزیون سونی 65X8000Jتلویزیون سونی 65X80J تولید شده توسط سونی در سال 2021. این محصول یکی از تلویزیون های معرفی شده در سال 2021 است که عملکرد بالایی دارد و برخی از آنها تنها با معرفی کامل این محصول موجود است. این صفحه نمایش دارای صفحه 49 اینچی است و صفحه نمایش آن LED است و دارای رزولوشن 2140 در 3840 می باشد.این محصول از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می کند و از کیفیت و کنتراست بالایی در ارائه تصویر برخوردار است.

این تلویزیون می تواند تصاویر با کیفیت بالا را در اختیار کاربر قرار دهد. تعداد زیادی از تصاویر منتشر شده توسط این محصول به وضوح با جزئیات قابل مشاهده است و کاربر می تواند رنگ های زیادی را مشاهده کند. پردازنده قدرتمند این سیستم توانایی تشخیص تصاویر با کیفیت پایین و نمایش آنها در 4K پس از فشرده سازی را دارد. سونی 65X8000J همچنین دارای فناوری 4K X-Reality Pro است که می تواند فضای داخلی غنی و با کیفیت بالا و نمایشگرهای سبک را نمایش دهد.

تصاویر واضح و با کیفیت بالا در تلویزیون سونی 65X8000J

تصاویر واضح و با کیفیت بالا در تلویزیون سونی 65X8000J

داشتن فناوری HDR یکی از ویژگی های بارز تلویزیون 2021 است. این محصول نیز از این قاعده مستثنی نیست. تلویزیون 65 اینچی سونی X8000J دارای فناوری ریمستر HDR مبتنی بر شیء است. این فناوری با قدرت قدرتمند این سیستم که یک پردازنده X1 4K HDR است کنترل می شود. این فناوری قابلیت تشخیص ساختار ، رنگ و کنتراست تصاویر را دارد و می تواند آنها را تشخیص داده و در نهایت این تصاویر را با کیفیت تقریبا 4K پخش کند.

در همین حال ، تصاویر تولید شده توسط تلویزیون سونی X8000J 2021 از کیفیت بالاتری نسبت به محصولات بدون این فناوری برخوردار است. این امر به ویژه هنگام پخش در HDR صادق است. بنابراین ، تصاویر تولید شده توسط این تلویزیون از کیفیت و کیفیت بالایی برخوردار است. بنابراین ، یک تلویزیون سونی 65X8000J با صفحه نمایش بزرگ می تواند جزئیات بیشتری را نمایش دهد.

تکنولوژی TRILUMINOSPRO

تکنولوژی TRILUMINOSPRO

تعداد کمی از مردم از تلویزیون سونی استفاده نکرده اند. این محصولات از کیفیت بالایی در نمایش کیفیت و رنگ تصاویر برخوردار هستند. فناوری TRILUMINOS PRO is یکی از فناوری هایی است که می تواند فضای داخلی صفحه نمایش را به کارآمدترین و کارآمدترین حالت نمایش دهد و با نمایش تصاویر واضح و طبیعی ، نقش عمده ای در بهبود کیفیت صفحه نمایش این محصول ایفا کرده است.

تلویزیون 65X8000J فناوری TRILUMINOS PRO فناوری که قابلیت ارائه بسیاری از رنگهای طبیعی را دارد و از وضوح بالایی برخوردار است که کیفیت و کنتراست بالایی را نسبت به تصاویر تولید شده توسط این تلویزیون ارائه می دهد.

سونی در این تلویزیون از فناوری 4K X-Reality Pro و Motion Flow استفاده کرده است که علاوه بر همکاری با سایر مناطق برای تولید تصویر با کیفیت بالا ، تصاویر با سرعت بالا و فضای داخلی مانند تصاویر با سرعت بالا را ارائه می دهد. حرکت روان و روان است خوب توزیع شده با استفاده از این فناوری ، تصویر خروجی دارای رنگهای مشکی ، قرمز و سبز بالاتری در مقایسه با محصولات مشابه است.

سیستم روی تلویزیون های 65X8000J سونی کار می کند

سیستم روی تلویزیون های 65X8000J سونی کار می کند

سیستم عامل قسمتی است که وظایف و دستورات ورودی انجام می شود. سیستم عامل بخش مهمی از تلویزیون است که می تواند عملکرد تلویزیون را بهبود بخشد ، بنابراین تولیدکنندگان تلویزیون به این موضوع دقت کرده اند تا بتوانند با بهبود سیستم عامل ، عملکرد تلویزیون را بهبود بخشند.

همانطور که می دانید ، سونی از سیستم عامل اندروید در تلویزیون های با کیفیت بالا استفاده می کند تلویزیون X8000J از سیستم عامل اندروید نسخه 10 استفاده می کند.همانطور که می دانید ، Android TV یکی از محبوب ترین تلویزیون های جهان است و دارای صفحه نمایش با کیفیت بالا و دسترسی آسان است. این سیستم عامل بسیار سریعتر از سیستم عامل قبلی است و قابلیت اجرای دستورات ورودی با سرعت بسیار بالا را دارد.

تلویزیون سونی 65X8000J دستورات صوتی را دنبال می کند و دارای دستیار صوتی Google است. همچنین از دستیار صوتی آمازون (الکسا) و دستیار صوتی Google Home پشتیبانی می کند. به این ترتیب ، این برنامه می تواند چندین برنامه را مدیریت کند ، که برای کاربران بسیار مهم است.

کنترل از راه دور متغیر

کنترل از راه دور متغیر

کنترل از راه دور تلویزیون سونی X8000J 4K دارای دکمه های اختصاصی برای پخش برنامه های Netflix و You Tube است. این دو شبکه محبوب ترین شبکه های پخش آنلاین و ویدیویی هستند.

یکی از کارکردهایی که به این تلویزیون توصیه می کند شبکه Netflix داشتن دکمه اختصاصی برای اجرای برنامه Netflix است. این تلویزیون دارای دستیار صوتی Google است و عملکردهایی مانند جستجوی صوتی ، تغییر کانال ، تنظیم صدا و اجرای برنامه را در اختیار کاربر قرار می دهد. Google Assistant ویژگی های بیشتری نسبت به سایر دستیارهای صوتی دارد. کاربران می توانند با فشار دادن یک دکمه در کنترل از راه دور به اینترنت متصل شده و از قابلیت های Google Assistant استفاده کنند.

صدا و کیفیت آکوستیک در تلویزیون سونی 65X8000J

صدا و کیفیت آکوستیک در تلویزیون سونی 65X8000J

علاوه بر عملکرد بالا در نمایش تصویر با کیفیت بالا و راه حل های با کیفیت بالا ، تلویزیون هوشمند سونی 65X8000J دارای کیفیت صدای عالی در کنار کیفیت بالا. این محصول علاوه بر داشتن کیفیت تصویر بالا و کنتراست ، صدایی بسیار رسا و طبیعی نیز دارد. سونی تلویزیون های 2021 را با بلندگوهای جدید X-Balanced ساخته است که می توانند صدایی با کیفیت بالا تولید کنند.

فناوری Clear Phase همچنین فرکانس صدا را بهبود می بخشد تا کاربر بتواند صدایی با کیفیت بهتر از بلندگوهای این تلویزیون بشنود. با کمک فناوری Dolby Atmos ، صدا در تمام زوایا پخش می شود که در ضبط محتوای ارائه شده بسیار مهم است. اسپیکرهای این محصول دارای توان خروجی 10 وات می باشند که این تلویزیون دارای توان 20 وات می باشد.

سونی X8000J دارای فناوری Dolby Vision و Dolby Atmos است. با استفاده از این فناوری ها ، آنها توانایی فوق العاده ای در ایجاد صداهای پراکنده و فریبنده دارند و با کمک فناوری HDR ، با نمایش صحنه های طبیعی نهایت لذت را برای کاربران به ارمغان آورده اند. یکی از محصولات ارائه شده توسط سونی و یکی از محبوب ترین محصولات ، تلویزیون سونی 85X9000J است.

قیمت در تلویزیون سونی 65X80J

قیمت در تلویزیون سونی 65X8000J

شکی نیست که Sony 65X8000J را می توان یکی از بهترین تلویزیون های ساخته شده توسط سونی دانست. از نظر طراحی ، این محصول دارای پایه بسیار نازکی است که در مرکز تلویزیون یافت می شود. این اردوها از فلز درجه یک ساخته شده اند و دارای گیره ای هستند که می تواند سیم هایی را که تلویزیون را به درستی کنترل می کنند متصل کرده و هیچ اطلاعاتی در مورد مونتاژ آنها در کنار تلویزیون وجود ندارد.

همچنین تلویزیون سونی X8000J 4K دارای لبه آلومینیومی است که زیباترین طراحی را دارد و یکی از ویژگی های آن در قسمت بسته بندی این محصول است. این مرزهای باریک به کاربر کمک می کند تا روی تلویزیون متمرکز بماند. این محصول همانند سایر محصولات سونی دارای طراحی منحصر به فرد و بی نظیری است که تاثیر زیادی در انتخاب کاربر دارد.

این دستگاه دارای تیونر DVB-T / T2 است و قابلیت پشتیبانی از شبکه های دیجیتال را دارد. از طریق پورت های USB و HDMI ، کاربران می توانند به سایر دستگاه های خانه متصل شده و از آنها استفاده کنند. سونی از 4 پورت HDMI و 2 پورت USB برای این محصول استفاده کرده است. تلویزیون سونی 65X80J همچنین می توان آن را روی دیوار قرار داد و با طراحی زیبا ، به خوبی با دکوراسیون هماهنگ می شود.

منبع : قیمت تلویزیون سونی 65X80J سایز 65 اینچ- کیفیت تصویر 4k و پردازنده XR

منبع :دوزین کالا مرجع فروش تلویزیون
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.