خودروهای پلیس هوشمند می‌شوند؛ ثبت تخلفات با دقت بالا و زمان کمتر

۲,۸۶۱ بازديد

خودروهای پلیس هوشمند می‌شوند؛ ثبت تخلفات با دقت بالا و زمان کمتر https://d77.ir/خودروهای-پلیس-هوشمند-می‌شوند؛-ثبت-تخل/ Tue, 12 Oct 2021 12:23:16 0000 حوادث و رویداد https://d77.ir/خودروهای-پلیس-هوشمند-می‌شوند؛-ثبت-تخل/ با مساعدت معاون وزیر علوم و فناوری ، “پروژه اطلاعات خودروی پلیس جزیره کیش راهو برای ثبت تخلفات رانندگی از طریق دوربین ها و پهپادهای نظارتی اجرا می شود.” به گزارش دنیای 77 ، به گفته مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور ، طی چند هفته نیروی انتظامی از این …

با مساعدت معاون وزیر علوم و فناوری ، “پروژه اطلاعات خودروی پلیس جزیره کیش راهو برای ثبت تخلفات رانندگی از طریق دوربین ها و پهپادهای نظارتی اجرا می شود.”

به گزارش دنیای 77 ، به گفته مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور ، طی چند هفته نیروی انتظامی از این پروژه رونمایی کرد که با همکاری معاون رئیس ستاد توسعه علوم و فناوری و ستاد حمل و نقل پیشرفته و توسط فارادین نگار اجرا شد. محقق آسیا. یکی از مزایای اجرای این طرح امکان نظارت مداوم و از راه دور تخلفات تلفن همراه و مشکل ضبط در دوربین های خاص است. از دیگر مزایای اجرای طرح می توان به “ثبت دقیق تخلفات در کوتاه ترین زمان و حداقل تعامل کاربر پلیس” ، “افزایش ایمنی خودروها” و “ایجاد پایگاه داده خودرو به روز” اشاره کرد.

با این پروژه ، نقشه آنلاین رفتار رانندگان در تمام محورها و جاده ها ، استفاده از بردهای هوشمند مخفی ، حذف سیستم های محاسباتی و امکان اندازه گیری سرعت با دوربین تلفن همراه در کشور ارائه می شود.

این طرح با هدف “کنترل و تنظیم تخلفات خودروهای پلیس جزیره ، از جمله ترکیبی از تصاویر پلاک خوان و تصاویر دوربین های بدون سرنشین که روی خودروهای پلیس چسبانده شده است” انجام می شود.

“ارسال خودکار اطلاعات تأییدشده به سرور” ، “تشخیص پلاک و تشخیص پلاک خودرو” ، “تعریف سطح دسترسی کاربر” ، “دوربین تعریف شده توسط کاربر” ، “مشاهده حداکثر 4 دوربین در رابط کاربری” ، “ردیابی خودکار پلاک “،” ثبت موقعیت جغرافیایی و آدرس محل تخلف “و غیره در محدوده این طرح است.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.