استارت سه شنبه‌های بدون تخلف در جزیره کیش

۲,۸۵۸ بازديد

استارت سه شنبه‌های بدون تخلف در جزیره کیش https://d77.ir/استارت-سه-شنبه‌های-بدون-تخلف-در-جزیره/ Thu, 14 Oct 2021 12:04:27 0000 استانی https://d77.ir/استارت-سه-شنبه‌های-بدون-تخلف-در-جزیره/ به گزارش خبرگزاری دنیای 77 از کیش ، سعید سعید دی پورعلی در همایش فرهنگ دوستان و رانندگان نمونه های راهنمایی و رانندگی گفت: کار مسئولانه برای زندگی اجتماعی یک اصل است و هر انسانی مسئول محیطی است که ما در آن نگهداری می کنیم و مراقبت کنید. زنده نشان دهید. “ وی با بیان …

به گزارش خبرگزاری دنیای 77 از کیش ، سعید سعید دی پورعلی در همایش فرهنگ دوستان و رانندگان نمونه های راهنمایی و رانندگی گفت: کار مسئولانه برای زندگی اجتماعی یک اصل است و هر انسانی مسئول محیطی است که ما در آن نگهداری می کنیم و مراقبت کنید. زنده نشان دهید. “

وی با بیان اینکه برای دستیابی به این قوانین و اخلاق مهم ، جامعه باید مسئولانه کار کند ، یادآور شد: مقوله فرهنگ ترافیک توانسته آن را به خوبی نشان دهد به طوری که فرهنگ رانندگی در جزیره اکنون به عنوان یک جاذبه گردشگری شناخته می شود.

کیش به معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد یادآور می شود: برای ترویج این فرهنگ ، سازمان منطقه آزاد از حمایت آموزشی برخوردار بوده و با فناوری پیشرفته مدیریت ترافیک جاده ها را در دستور کار قرار داده است.

جانشین فرمانده ویژه جزیره کیش نیز در این مراسم گفت: پلیس هوشمند رکن اصلی امنیت پایدار است که در دو قسمت شامل تجهیزات مدرن شامل پلیس آموزش دیده و تخصصی به دست آمده است.

سرهنگ فرج نظری گفت: فرماندهی انتظامی دانش کافی برای تحقق پلیس هوشمند جزیره را دارد ، ماموران این فرماندهی مورد نیاز هستند و تداوم آن نیاز به خرید و به روز رسانی تجهیزات مختلف دارد.

وی با بیان اینکه هدف از این همایش افزایش مشارکت عمومی در کاهش تخلفات رانندگی است ، افزود: کیش با فرهنگ رسمی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری جزیره است. کنفرانس فرهنگ یاران و رانندگان ما ، برای کسانی که در سال گذشته هیچ گونه تخلفی در رانندگی مرتکب نشده اند ، و همچنین 10 مربی از آموزشگاه رانندگی کیش که بالاترین امتیاز را در ترویج فرهنگ ترافیک داشته اند یا افرادی در فرهنگ ، در کاهش تخلفات شرکت می کنند. جزیره کیش باید.

در ادامه این همایش ، سرگرد مهدی توانگر روز سه شنبه کیش را بدون نقض به کیش اطلاع داد و گفت: برنامه ای با عنوان سه شنبه بدون تخلف در کیش برای افزایش تخلفات رانندگی و کاهش تصادفات اجرا می شود.

لازم به ذکر است به همین مناسبت از 10 راننده ناوگان حمل و نقل عمومی جزیره کیش که سال گذشته تخلفی انجام نداده بودند به همراه مربیان آموزشگاه رانندگی کیش به مناسبت ناجا از سوی پلیس راهور تجلیل شد. هفته

46

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.