تداوم درگیری‌ مسلحانه در بیروت؛ المیادین: بیش از 60 نفر مجروح شدند

۲,۸۶۳ بازديد

تداوم درگیری‌ مسلحانه در بیروت؛ المیادین: بیش از 60 نفر مجروح شدند https://evarah.ir/2021/10/تداوم-درگیری‌-مسلحانه-در-بیروت؛-المیا/ Thu, 14 Oct 2021 12:01:58 0000 بین الملل http://www.evarah.ir/2021/10/تداوم-درگیری‌-مسلحانه-در-بیروت؛-المیا/

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین ایواره ، منابع لبنانی بعدازظهر امروز (پنجشنبه) از ادامه درگیری بین نیروهای امنیتی این کشور و عناصر ناشناس خبر دادند. صفحه اخبار شبکه «البیبیسی‌آیوی در این رابطه گزارش داد که تیراندازی در منطقه “الطیونه” ادامه دارد و صدای شلیک موشک به گوش می رسد. المیادین به نقل از …

منبع: خبرگذاری ایواره
تداوم درگیری‌ مسلحانه در بیروت؛ المیادین: بیش از 60 نفر مجروح شدند


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین ایواره ، منابع لبنانی بعدازظهر امروز (پنجشنبه) از ادامه درگیری بین نیروهای امنیتی این کشور و عناصر ناشناس خبر دادند.

صفحه اخبار شبکه «البیبیسی‌آیوی در این رابطه گزارش داد که تیراندازی در منطقه “الطیونه” ادامه دارد و صدای شلیک موشک به گوش می رسد.

المیادین به نقل از منابع پزشکی گزارش داد که تا کنون تعداد کشته ها به 6 نفر و بیش از 60 نفر مجروح شده است.

با این حال ، صلیب سرخ لبنان تعداد کشته ها را پنج نفر و تعداد مجروحان را 25 نفر اعلام کرد.

به گزارش رسانه ها ، ارتش لبنان به اعزام نیروها و تجهیزات نظامی به محل ادامه می دهد.

بسام مولوی ، وزیر کشور لبنان که در یک کنفرانس خبری برای توضیح درگیری ها صحبت می کرد ، گفت که درگیری ها با تیراندازی چند تک تیرانداز به شهروندان لبنانی آغاز شد ، که غیر قابل قبول بود.

مولوی افزود: ما بر لزوم اتخاذ کلیه اقدامات برای حفظ صلح مدنی تاکید کرده و برخی افراد دستگیر خواهند شد. اطلاعات ما نشان می دهد که تاکنون 6 نفر کشته و 16 نفر دیگر زخمی شده اند.

الجزیره گزارش داد که خودروهای زرهی ارتش لبنان در مناطق الشیعه و عین الرومانا مستقر شده و شهروندان لبنانی را تخلیه می کنند.

شبکه المیادین می گوید تیراندازی ها در بیروت ادامه دارد.


اسکان کودکان لبنانی در مدارس


اسکان کودکان لبنانی در مدارس


اسکان کودکان لبنانی در مدارس

این درگیری ها پس از آن آغاز شد که منابع لبنانی صبح امروز گزارش دادند که هواداران حزب الله و جنبش امل به خیابان ها آمده اند تا به رفتار ناشایست طارق بیتار ، بازپرس بمب گذاری بیروت اعتراض کنند.

دقایقی پس از انتشار این گزارش ، رسانه ها گزارش دادند که افراد مورد اصابت گلوله قرار گرفته و زخمی شده اند (تعدادی از آنها).جزئیات بیشتر)

انتهای پیام /



این را برای صفحه اول پیشنهاد دهید




کلیه محتوای این سایت توسط استخراج اخبار روز، اقدام به خبررسانی می نماید، لذا مسوولیت کلیه محتوای این سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و سامانه آنلاین ایواره هیچ مسوولیتی در قبال این نوشته از سایت نخواهد داشت.

منبع: خبرگذاری ایواره
تداوم درگیری‌ مسلحانه در بیروت؛ المیادین: بیش از 60 نفر مجروح شدند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.