آزادی و تعیین تکلیف ۱۷ نفر از افراد تحت نظر در مراجع انتظامی

۲,۸۵۶ بازديد

آزادی و تعیین تکلیف ۱۷ نفر از افراد تحت نظر در مراجع انتظامی https://d77.ir/آزادی-و-تعیین-تکلیف-۱۷-نفر-از-افراد-تحت/ Sat, 16 Oct 2021 12:26:00 0000 حوادث و رویداد https://d77.ir/آزادی-و-تعیین-تکلیف-۱۷-نفر-از-افراد-تحت/ معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب منطقه دوازدهم تهران از آزادی و انتصاب 17 نفر تحت نظر پلیس خبر داد. به گزارش دنیای 77 ، رحیم گلزاده معاون دادستان و سرپرست دادسرای دولت و انقلاب منطقه 12 تهران در کلانتری و پایگاه هفتم پلیس مقاومت فاطب برای نظارت بر حسن انجام وظایف مأموران …

معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب منطقه دوازدهم تهران از آزادی و انتصاب 17 نفر تحت نظر پلیس خبر داد.

به گزارش دنیای 77 ، رحیم گلزاده معاون دادستان و سرپرست دادسرای دولت و انقلاب منطقه 12 تهران در کلانتری و پایگاه هفتم پلیس مقاومت فاطب برای نظارت بر حسن انجام وظایف مأموران حضور داشت و ضمن تبریک به پلیس هفته و ستایش از تلاش ها.

در این بازدید 5 ساعته شبانه ، وظایف و اختیارات افسران در رسیدگی به جنایات آشکار و نامرئی ، که توسط بازپرس وظیفه دادسرای عمومی و انقلاب تهران ، حسین خالگاپراست انجام شده است ، نیاز به تعیین وظایف ناظران دارد. حداکثر تا یک ساعت. برای اطلاع رسانی در این زمینه کمک های لازم ارائه شده است.

در جریان این بازرسی ، مقررات مربوط به حقوق شاکیان و متهمان در تشکیل پرونده اولیه رعایت شد و آموزش های لازم در این زمینه ارائه شد و 17 نفر بازداشت و به دلایل مختلف ، پس از بررسی شواهد ، محاکمه شدند.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.