فروش انواع راهبند و سیستم های کنترل تردد

۲,۳۵۱ بازديد

فروش انواع راهبند و سیستم های کنترل تردد https://titr-news.ir/2021/11/sales-of-barriers-and-traffic-control-systems/ تیتر نیوز Mon, 29 Nov 2021 15:36:57 0000 اخبار کسب و کار عمومی https://titr-news.ir/?p=16435 بر روی بدنه دستگاه ۶ عدد چراغ LED می باشد که با منطق چراغ راهنمایی و رانندگی ( چراق قرمز، سبز، نارنجی) طراحی شده است. برای دیده شدن حداقل موقعیت ورودی در زمان تاریکی شب و چراغ ۵ متری برای بازوی آلومینیومی نیز از همین منطق تبعیت می نماید. نصب راهبند نیازمند یک صفحه ستون …

بر روی بدنه دستگاه ۶ عدد چراغ LED می باشد که با منطق چراغ راهنمایی و رانندگی ( چراق قرمز، سبز، نارنجی) طراحی شده است. برای دیده شدن حداقل موقعیت ورودی در زمان تاریکی شب و چراغ ۵ متری برای بازوی آلومینیومی نیز از همین منطق تبعیت می نماید. نصب راهبند نیازمند یک صفحه ستون برای جلوگیری از لرزش دستگاه است که آن را در بتن قرار می دهند.

مجموعه فرتو بعنوان سازنده انواع تجهیزات ایمنی و ترافیکی همچون تولید استوانه ایمنی، کله قندی پلاستیکی، مخروط ترافیکی و موانع بولارد و سرعتگیر، بشکه، نیوجرسی، گلمیخ و رفلکتور و دیگر تجهیزات ترافیکی همچون فروش رنگ های اپوکسی و ترافیکی فعالیت می کند.

چنانچه راهبند ستونی در فنداسیون اصولی و استاندارد قرار نگیرد مقاومت لازم را نخواهد داشته و از نیروی قابل تحمل توسط بولارد کاسته می شود. بالا بردن عمر مفید دستگاه و اطمینان از کارکرد آن برای مشتریان کمپانی بارزانته تثبیت شده و توانسته تا رضایت آنان را کسب کند.

با توجه به برند تولید کننده، کیفیت ساخت و قطعات، میزان تردد و گارانتی درنظر گرفته شده، امکانات جانبی و متعلقات راهبند قیمت راهبند طیف وسیعی را در بر می گیرد. شرکت ایمن صنعت با جمع آوری بهترین راه بند اتوماتیک از سراسر جهان در سبد محصولات خود سعی دارد تا همواره بهترین و مناسب ترین پیشنهاد را به مشتریان خود عرضه بدارد . رضایت حداکثری مشتریان بهترین تبلیغ و از مهم ترین اهداف برای ما محسوب می شود . می توان با توجه به نوع پروژه ، میزان تردد ، عرض دهنه و هزینه ی درنظر گرفته شده از راهبندها استفاده کرد .

راهبند اتوماتیک هیدرولیک مدل Sprint

به گزارش بخش بین الملل دنیای حفاظت تصویری ، این پردازشگر یک پلت فرم کاملا جدید است… دلیل نام گذاری راه بند آکاردئونی به علت داشتن شباهت به نوعی از آلات موسیقی گرفته شده است. بسیار مصرف ظاهر شده است چرا که از ویژگی مسدود سازی به شکل آکاردئونی بهره برده است. همکاران ما در آتی دُر ، در تلاش هستند خدمات را به بهترین شکل ارائه دهند چون الویت ما رضایتمندی مشتریان گرامی می باشد. تکنسین های باتجربه، حرفه ای و متعهد را انتخاب نموده ایم تا بهترین خدمات را عرضه کنیم.

جنس راه بند دروازه ای دستی

همچنین به دلیل اینکه راهبند نیزه ای در داخل زمین قرار دارد و بایستی در فصول سرد و همچنین مناطق سردسیر با همان سرعت عمل کند، این نکته را در راهبند نیزه ای دارای اهمیت می کند از این رو راهبند نیزه ای تا دمای منفی ۳۵ درجه نیز با همان سرعت عمل می کند. به عبارتی قدرت راهبند نیزه ای به گونه ای است که قادر به شکستن یخ زدگی می باشد.

در بولارد هیدرولیکی مجموعه محفظه روغن و موتور و پمپ هیدرولیک در فضای داخل استوانه متحرک قرار داده می شود. از راهبند آکاردئونی برای مسدود سازی مسیرهای بزرگ و یا نواحی گسترده بهره گرفته می شود، می توان آنها را بصورت باز کرد که مسیری فرعی با آن ایجاد کرده و یا برعکس کلا راه تردد در مسیری را مسدود ساخت. ت

فاوت های دیگر این راهبند ارزان اقتصادی در محصولات جانبی از جمله فلاشر، ال ای دی روی بازو و آژیر هشدار و… روی پک این سیستم می‌باشد. دو دسته بندی کلی و اصلی در مورد راهبند ها وجود دارد و مبنای این دسته بندی نوع حرکت آنها میباشد .

در گروه اتوماتیک بالا و پایین شدن بوم یا بازو توسط موتور الکتریکی و بصورت اتوماتیک انجام میشود ولی در نوع مکانیکی که البته در سالهای اخیر میزان استفاده از آنها به طرز زیادی کاهش پیدا کرده است نیروی مکانیکی است که باعث بالا و پایین شدن بوم میشود. مزیت مراکز تعمیرات راهبند ستونی شبانه روزی این است که در هر ساعتی از شبانه روز و حتی روزهای تعطیل که مشکلی برای راهبندهای شما بوجود بیاید نگران پیدا کردن تیمی متخصص و حرفه ای نخواهید بود و بدون هیچ دغدغه ای می توانید با این مراکز تماس بگیرید.

جنس راهبند

راه بندها در انواع مختلفی ساخته می‌شوند و دسته‌بندی‌های متفاوتی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است که در ادامه مقاله به بررسی آن‌ها می‌پردازیم. کارکرد راه بند های اتوماتیک در حالت الکترومکانیکی از طریق نیروی موتور و گیربکس می باشد. به طور کلی در راه بند اتوماتیک بازویی چه در حالت الکترومکانیکی و چه در حالت الکتروهیدرولیکی ، قسمت کمی از وزن بازو بر روی موتور بوده و بیشترین مسئولیت بر عهده سیستم فنر بالانس می باشد .

این مکانیزم که شبیه وزنه آسانسور است از ایجاد فشار مضاعف به قسمت مکانیکی یا هیدرولیکی جلوگیری بعمل می آورد . ضمن اینکه علاوه بر این موضوع مدار فرمان های راه بند اتوماتیک استاندارد دارای سنسور جریان بوده و در صورت فشار به موتور از کارکرد راهبند جلوگیری می کند . راه بند اتوماتیک بازویی همانطور که از نامش مشخص است ،متشکل از دو قسمت اصلی شامل کابین و بازوی آلومینیومی است .

عوارضی اتوبان ها ،ورودی پارکینگ های عمومی ،مراکز خرید ،کنترل ترافیک شهری ،نیروگاهها ،مکانهای نظامی ،سفارتخانه ها ،اداره های پلیس ،بانک های مرکزی و مراکز صنعتی پر تردد. در سیستم های راهبند بازویی الکترومکانیک نوع موتور، نوع گیریبکس و برد الکترونیکی بسیار حائز اهمیت می‌باشد. سیستم راهبند بازویی الکترومکانیک نرمال آگسا یک راهبند ایرانی ایده آل برای مجتمع های مسکونی و مجتمع های تجاری و اداری نسبتا بزرگ می‌باشد.

کیفیت بالای راهبند

لوپ دتکتور نام سنسوری است که از آن برای تشخیص تغییر میدان مغناطیسی استفاده می شود. لوپ دتکتور به تنهایی قابل استفاده نیست و برای بهره مندی از آن باید یک رشته سیم که به صورت حلقه قرار داده شده است را به سنسور متصل نمود. سپس 4 عدد پیچ ذخیم را از طرف گل پیچ روی سطح صفحه میگذاریم و دور گل پیچها را جوش میدهیم.حال راهبند را سر جای خود میگذاریم و یراق الات راهبند را روی پیچها گذاشته و مهره را از بالا محکم میکنیم. میزان مصرف برق آن در حالت کارکرد 80w بوده که در حالت استندبای حداکثر به 2W می رسد.

راهبند وسیله ای می باشد که راه را می بندد و مسدود می کند و در صورت نیاز از طریق سیستم نگهبانی راهبند باز می گردد. وسیله بسیار پرکاربرد جهت مسدود سازی مسیرهای طولانی است و در عین حال برای انبار کردن آن فضای بسیار اندکی نیاز است. بیشتر افراد همواره قصد استفاده از راهبندی را دارند که بر روی تایمر فعالیت داشته باشد ؛ در نتیجه استحقاق این امر نیاز به انتخاب مانعی دارد که اتوماسیون را ارائه بدهد .

اخبار راهبند

Amajsanat.com ارائه توضیحات در مورد فعالیت و کسب و کار شما می توانید توضیحات در مورد سایت و فعالیت خود را در این قسمت وارد کنید. در صورت نیاز به هرگونه مشاوره و اطلاعات در زمینه طراحی سایت و درآمدزایی اینترنتی می توانید به سایت ما مراجعه کنید. شما می توانید به راحتی و بوسیله طراحی سایت دروازه ای به سوی موفقیت را باز کنید و با انتقال از کسب و کار سنتی به کسب و کار مدرن و اینترنتی علاوه بر حفظ موقعیت شغلی بستر درآمدزایی خود را به طور نامحدود گسترش دهید.

برای اتصال استاپ باید از کلید نرمال Close یا Nc استفاده کنید و سر دیگر کلید را به Stop در برد کنترل متصل نمایید تا به محض فشردن کلید Com و Stop از هم جدا شده و راهبند توقف کند. در صورت نصب کلید Stop حتما جامپر روی برد کنترل که بالاتر توضیح دادیم را بردارید ،در غیر این صورت استاپ عمل نخواهد کرد.

برای نصب چشمی راهبند بهتر است از چشمی رفلکتوری یا همان اینه دار استفاده کنید تا نیازی به کندن زمین و رد کردن سیم برای قسمت فرستنده چشمی نباشد زیرا یک اینه کار بازتاب سیگنال چشمی را انجام میدهد و سیم کشی شما را کاهش میدهد. تنظیمات راهبند معمولا به طور فابریک انجام شده است و معمولا نیازی به تنظیم مجدد نیست.

در صورتی که میخواهید راهبند بصورت اتوماتیک پایین بیاید حتما از چشمی ایمنی استفاده کنید تا اسیبی به خودروها و راهبند وارد نشود. در صورتیکه اتاق نگهبانی یا ساختمانی که پشت دستگاه قرار میگیرد دارای بالکن یا پیشانی است محل احداث فنداسیون باید جایی باشد که مرکز آن (یعنی محل برخورد قطرهای مربع کف فنداسیون) از لبه پیشانی حداقل 40 سانتیمتر فاصله داشته باشد تا وقتیکه تیرک عمود میشود با آن برخورد نکند.

بااین‌حال گرچه تعداد آن در بازار محدود بوده اما همین تعداد هم از قیمت تقریبا مناسبی برخوردار هستند و معمولاً با استقبال شایسته مشتریان روبرو بوده‌اند. در این میان عده‌ای هم ترجیح می‌دهند در این رنج امکانات به سراغ محصولات ارزانتر و کیفیت پایین تر چینی بروند. راه بند اتوماتیک یک‌دستگاه حفاظت و مانع فیزیکی است که به منظور کنترل تردد خودرو در مکان های پر تردد از قبیل جلوی درب ورودی پارکینگ ها، ادارات کارخانجات ،عوارضی اتوبانها، نمایندگی ایران خودرو و سایپا و یا در مسیر خیابان ها و کوچه ها نصب می گردد .

به این معنی که سقف پارکینگ امکان باز شدن یا بالا رفتن بوم را نخواهد داد. کمپانی های سازنده برای این اماکن نوع بازویی طراحی کرده اند که با بالا رفتن تیرک، بوم از وسط تا شده و می تواند در زاویه 90 درجه ای در زیر سقف قرار بگیرد و یا 180 درجه بچرخد و در کنار بدنه دستگاه قرار بگیرد. در انتهای کار آموزش کلی در مورد نصب خواهیم گذاشت که بررسی آن را پیشنهاد می کنیم.

سرعت حرکت بوم در راه بند اتوماتیک فک 615 در اندازه ی 2 متری 3 ثانیه و در اندازه ی 4 متری 8 ثانیه می باشد که در ابتدا و انتهای به آهستگی حرکت می کند و در آخر نیز بوم به آرامی می ایستد. یکی از متداول ترین نوع راهبندهای پارکینگی ، راهبند زومر ASB-6010A است که بیشترین استفاده از آن میشود.

در این نوع راهبند دارای یک بوم تلسکوبی که طول آن میتواند از 1.5 متر تا 6 متر است (بستگی به بزرگی یا کوچکی محل متغییر است). درب اتوماتیک پارکینگ راهبند دارای دو نوع هیدرولیکی و اتوماتیک است و توسط یک دکمه کار میکند و میله آن توسط جک و موتور به حرکت در می آید. شایان ذکر است جنس بدنه راهبند ستونی از متریال های گوناگونی مثل فولاد و بتن می باشد.

تمام مدل های راهبند شرکت فک FAAC ایتالیا قابلیت اتصال به کلیه دستگاه های کنترل تردد مانند کارت خوان یا RFID ،دوربین پلاک خوان ،حس گر اثر انگشت ،ریموت کنترل ،پوش باتن و غیره را دارا می باشند. راه بند پارکینگ از دو جهت تقسیم می شوند. یکی از جهت نوع کارکرد که به صورت افقی و عمودی و از جهت دیگر به صورت نوع موتور و سیستم داخلی تقسیم می شوند.راهبند پارکینگ با طول های گوناگون با ارتفاعی یک متر از زمین ، مسیر عبور و مرور را محدود و مسدود می کند .

تجهیزات اصلی مکانیکی و الکتریکی راه بند اتوماتیک از قبیل موتور ، گیربکس ، مدارفرمان ، فنر بالانس هستند .این اقلام راهبند در داخل کابین قرار می گیرند .چشم الکترونیکی و فلاشر کارکرد هم روی کابین نصب می گردد . بازوی آلومینیومی راه بند اتوماتیک از طریق قطعه ای به نام نگهدارنده بازو به گیربکس متصل می گردد .

با صدور فرمان باز وبسته شدن به مدار فرمان موتور بحرکت درآمده و راهبند دهانه تردد را کنترل میکند . اما این رتبه کیفی خدشه ناپذیر نبوده و هر کدام از این محصولات ضعف های طراحی و عملکردی و یا ضعف هایی ناشی از عدم کارایی مواد مصرفی را نیز به همراه داشتند. بدنه اصلی مانع B800 Beta نسبت به مدل های قبلی کمی بلندتر و پهن تر است و از لحاظ ظاهری به مارک های برجسته ایتالیایی شباهت دارد.این مانع دارای بوم LED 5 متری است.

راه بند اتوماتیک پارکینگ یک راه حل مدرن و مؤثر برای پارکینگ و مدیریت منطقه است. هرکدام از تولیدات سیستمهای امنیتی در حال افزایش ما برای مقاومت در برابر نیروهای ضربه بالا طراحی شده و آزمایش شده اند و در همه شرایط محیطی با قدرت و آرامش و سرعت کار می کنند. آنها همچنین به عنوان بیسهای امنیتی در حال افزایش شناخته می شوند و کاربرد آنها شامل مناطقی با ترافیک زیاد است که استقرار و عقب نشینی با فرکانس بیشتر است.

این نوع از راهبندها شامل صفحات فولادی ضخیم و در مواردی همراه با نیزه هایی در ابتدا می باشد که در مواقع نیاز از زمین به سمت بالا حرکت می کنند و مسیر پیش بینی شده را مسدود می نمایند. این راهبندها در بخش های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند و ارزان بودن آن ها موجب شده که طرفداران بسیاری داشته باشند.

راهبندهای اهرمی به صورت عمودی نصب شده و طول های مختلفی بین 2-8 متر دارند، از این رو می توانند انتخاب بسیار مناسبی برای کنترل ورود و خروج خودروها به پارکینگ ها و اماکن مختلف باشند. راهبندپارکینگ هیدرولیک FAAC 615 محصولی از FAAC ایتالیا است که یک سیستم هیدرولیکی است و از کیفیت و مقاومت خوبی با گارانتی طولانی مدت برخوردار است.

سیستم محرک راهبند از یک بلوک پمپ هیدرولیک (پمپ روغن) ، مخزن روغن هیدرولیک و شیرآلات مربوطه تشکیل شده است که کاملاً آب بندی شده و غلیظ هستند و همچنین برای بازوهای هیدرولیکی متعددی که بخشی از این سیستم هیدرولیک هستند ، طراحی شده اند. این امر محصول را کاملاً برتر و متفاوت از سایر راهبند موجود در بازار می کند.

منبع :دوزین کالا مرجع فروش تلویزیون
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.